Kandidaat: OPERATIONS MANAGER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Content & Brands/klantzijde & Digital & Tech & Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 32560)

Gewenste positie: een verantwoordelijke Operations Manager rol met de focus op het aansturen van een productieteam binnen een klein/middelgroot bureau:

  • Aansturen van een team
  • Relatie met de klant opbouwen en onderhouden
  • Betrokken bij het gehele productieproces
  • Implementeren en begeleiden van proces verbeterende tooling oplossingen

Gewenst bureau: persoonlijke omgeving met groeimogelijkheden en waardering. Bij een creatief bureau en met affiniteit met het product.

Persoon/eigenschappen: intelligent, communicatief, klantgericht, een teamplayer en ambitieus.

Ervaring: 3 jaar als Operations Manager, daarvoor Producer/Projectmanager:

  • Leiden van interne en externe overdrachtsprocessen van wereldwijde campagnes
  • Leidinggeven aan het samenwerkingsproces tussen verschillende productieteams
  • Verantwoordelijk voor de operationele uitrol van een Dynamisch Advertentie Platform
  • Ontwikkelen en leiden van (agile) operationele workflows
  • Leiden van digitale campagnes voor verschillende A-merken

Accounts: Global Accounts, digital content & web development accounts.

Opleidingen: 
Media, Information & Communication, Amsterdam University of Applied Sciences.
Journalism Multimedia and World Politics, Danish School of Media and Journalism, Aarhus.

Talenkennis: Nederlands (moedertaal) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 4.600,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.