Gewenste positie: een brede / verantwoordelijke senior creative rol.
- (Social) content bedenken;
- Pitchen bij klanten;
- Samenwerken met diverse teams;
- Projecten van a-z begeleiden;
- Aanwezig bij shoots.
Gewenst bureau: advertising agency met ruimte om zich verder te ontwikkelen.
Persoon/eigenschappen: open en transparant, positieve instelling, hands on, no nonsens. Second name: ideeën machine.
Ervaring: 3,5 jaar als senior Creative bij een social agency en 2 jaar als Creative bij een creative agency:
- Ontwikkelen en bedenken van reclamecampagnes. Activaties, televisie en radiocommercials, out of home, social media campagnes;
- Betrokken vanaf de briefing tot eindproduct;
- Aansturen van designers, regisseurs, jr en med creatives;
- Nauw samenwerken met strategen en creative directors, account en productie;
- Sales decks maken met visuals en copy;
- Alle middelen tot in de puntjes uitdenken, zodat een klant een duidelijk beeld krijgt;
- Concept presenteren wat binnen het afgegeven budget past;
- Out of scope en wildcard ideeën bedenken.
Opleidingen: Willem de Kooning Academy, bachelor Advertising.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36-40 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 5.000,- / € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.