Gewenste positie: een inhoudelijke en verantwoordelijke Art Director functie:
- Creatieve strategieontwikkeling (ook het houden van interviews en workshops om de juiste input op te halen);
- Concept ontwikkeling van A tot Z;
- Bouwen aan merken (emotionele laag toevoegen)
- Begeleiding en sturen van de productie: van foto- en videostoot op set, de tussentijdse opleveringen en alle eind assets;
- Aansturen (en inspireren) van de designers en de studio;
- Presenteren aan klanten;
- Begeleiden en aantrekken van junioren en stagiairs.
Gewenst bureau/brand: Creatief bureau met een duidelijke visie en weet waar ze naar toe werken en ook de stappen die daar voor nodig zijn durft te nemen. Samen met een team van collega’s die graag hard werken en samen tot een mooi eindresultaat willen komen. Cultuur: vertrouwen in elkaar over de gehele linie erg belangrijk.
Persoon/eigenschappen: Enthousiast, nieuwsgierig, eerlijk, werkt graag hard, kan zich vastbijten in het werk, open minded tijdens concepting, snaarstrak oog voor detail.
Ervaring: 5 jaar als Creative & Artdirector bij creatieve bureaus:
- Creatieve strategie en concept;
- Short copy;
- Art Direction;
- Scripts;
- Campagne productie;
- Social strategie;
- Presentaties.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. stichtingen, verzekeraars, food, reizen, automotive.
Awards: SAN Accent.
Opleidingen: Hbo Advertising, Willem de Kooning Academy.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week voor een vast dienstverband. Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Randstad.
Salarisindicatie: € 4.700,-/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.