Gewenste positie: een rol als medior Creative Team:
- Bedenken van concepten;
- Uitwerken van campagnes en activaties in copywriting en art direction;
- Shoots en postproductie creatief begeleiden;
Gewenst bureau: thema-/reclamebureau waar ze kunnen werken aan grote zichtbare campagnes en sparren met andere creatieve teams. Bij voorkeur divers team. Pre om te werken op internationale briefings en/of voor goede doelen/maatschappelijke cases.
Persoon/eigenschappen: communicatief, creatief, proactief, zelf initiërend vermogen, gedreven, ambitieus, teamspirit, altijd gezellig.
Ervaring: 3 jaar als Creative Team (art & copy) bij een reclamebureau:
- Conceptontwikkeling voor campagnes;
- Copywriting;
- Art direction;
- Presenteren van concepten.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, automerken, fashion, overheids- en andere non-profitorganisaties.
Opleidingen: Creative Advertising (master) en Communicatie.
Awards/nominaties:
- ADCN shortlists and finalists
- Shortlist Design at Cannes Lions
- Honourable Mentions creative Jonge Honden
- Winners at Cannes Lions Young Lions Short Film
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere Pro etc.)
- Midjourney
- Haatliefde verhouding met Microsoft Teams
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 3.500,- / € 3.800,-o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.