Kandidaat: ACCOUNTMANAGER ADVERTISING - SOCIAL

  • Vast
  • Amsterdam
  • Content & Productie & Klantzijde/brands & Branding/design & Digital & Advertising & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 30000)

Gewenste positie: een dynamische rol als (Senior) Accountmanager, bij voorkeur vanaf het begin betrokken worden bij strategie:

  • Klanten adviseren over 360 graden/branding strategie;
  • Relatiebeheer, partnerships aangaan, stakeholdersmanagement;
  • In- en externe contacten onderhouden;
  • Schakel tussen klant en creatie;
  • Aansturen projectmanagers/teams, junior accountmanagers;
  • Consultative-, cross- en upselling;
  • Pre: Betrokken zijn bij shoots en producties op locaties, klantwensen bewaken/merkbewaking.

Profiel: uitstekende sociale, communicatieve- en luistervaardigheden, gemakkelijk in de omgang/open persoonlijkheid, gunfactor, gedreven, charismatisch, energiek, professioneel, inhoudelijke sparringpartner, strategisch, commercieel, stelt de juiste kritische vragen.

Opleiding: International Business Management

Ervaring: 5 jaar, als Accountmanager en daarvoor als Projectmanager bij reclame- contentbureaus:

  • Verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van mijn projecten en klanten;
  • Samen met creatie concepten tot leven brengen;
  • Adviseren van klanten en het fungeren als een strategische sparringpartner;
  • Beoordelen creatief werk, bewaking klantwensen, of het strategisch juist is en of het uitvoerbaar is binnen de gegeven richtlijnen (budget en planning);
  • Opstellen offertes en begrotingen, onderhandelen over begrotingen.

Bureau/Brand:

  • Middelgroot tot groot (reclame of branding) bureau waar zij zich kan ontwikkelen/ optrekken aan senior professionals;
  • Voorkeur voor internationaal aspect;
  • Waar je strategisch met de klant aan tafel zit;
  • Ook open voor merkzijde, bij voorkeur binnen de retail/ FMCG.

Salaris: 4.500 EUR per maand, afhankelijk van de functie en  afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.