Gewenste positie: een dynamische rol als (Senior) Accountmanager, bij voorkeur vanaf het begin betrokken worden bij strategie:
- Klanten adviseren over 360 graden/branding strategie;
- Relatiebeheer, partnerships aangaan, stakeholdersmanagement;
- In- en externe contacten onderhouden;
- Schakel tussen klant en creatie;
- Aansturen projectmanagers/teams, junior accountmanagers;
- Consultative-, cross- en upselling;
- Pre: Betrokken zijn bij shoots en producties op locaties, klantwensen bewaken/merkbewaking.
Profiel: uitstekende sociale, communicatieve- en luistervaardigheden, gemakkelijk in de omgang/open persoonlijkheid, gunfactor, gedreven, charismatisch, energiek, professioneel, inhoudelijke sparringpartner, strategisch, commercieel, stelt de juiste kritische vragen.
Opleiding: International Business Management
Ervaring: 5 jaar, als Accountmanager en daarvoor als Projectmanager bij reclame- contentbureaus:
- Verantwoordelijk voor het zelfstandig beheren van mijn projecten en klanten;
- Samen met creatie concepten tot leven brengen;
- Adviseren van klanten en het fungeren als een strategische sparringpartner;
- Beoordelen creatief werk, bewaking klantwensen, of het strategisch juist is en of het uitvoerbaar is binnen de gegeven richtlijnen (budget en planning);
- Opstellen offertes en begrotingen, onderhandelen over begrotingen.
Bureau/Brand:
- Middelgroot tot groot (reclame of branding) bureau waar zij zich kan ontwikkelen/ optrekken aan senior professionals;
- Voorkeur voor internationaal aspect;
- Waar je strategisch met de klant aan tafel zit;
- Ook open voor merkzijde, bij voorkeur binnen de retail/ FMCG.
Salaris: > € 4.500 EUR per maand, afhankelijk van de functie en afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.