Kandidaat: CONTENT CREATIVE-STRATEEG

  • Man, 26 jaar
  • Vast
  • UTRECHT
  • Content
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 29811)

Bereisbare regio: Utrecht, Amsterdam, Rotterdam, Zuid Nederland
Opzegtermijn: 1 a 2 maanden
Beschikbaar op fulltime basis of voor 36 uur.

Gewenste positie: een positie aan bureauzijde op het snijvlak van strategie en creatie:

  • Data/strategische inzichten vertalen naar creatie/combineren met creativiteit
  • Adviseren opdrachtgevers over (digitale) oplossingen, consultative selling
  • Betrokken bij positionering en/of creatie en brainstorms
  • Vertaalslag van briefing klant naar een strategie, campagne of concept
  • Kers op de taart: zich verder ontwikkelen op creatief gebied

Persoon/eigenschappen: betrokken, bevlogen en passie; verantwoordelijk; strategisch en creatief; communicatief en sociaal vaardig; enthousiasmerend; leergierig; affiniteit met innovatie.

Ervaring: 4 jaar als Content Consultant en Content & Marketing Manager bij een online marketingbureau en aan klantzijde (webshop):

  • Verantwoordelijk voor de ontwikkeling van contentstrategieën op het gebied van online marketing, rekening houdend met de optimale inrichting van de customer journey waarbij de klantbehoefte altijd centraal staat
  • Adviseren opdrachtgevers over het verbeteren van vindbaarheid en autoriteit van de website, daarnaast creatief meedenken over relevante content creatie
  • Verantwoordelijk voor de online zichtbaarheid en marketing uitingen
  • Betrokken bij innovatie en productontwikkeling

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. in de telecom, verzekering, travel.

Gewenst bureau/brand: branding, activatie-, reclame- of andere vorm van creatief bureau, bijv. een bureau dat merkpositionering en/of merkactivaties doet; affiniteit met maatschappelijke projecten / purpose marketing. Cultuur: open en informeel, innovatief, dynamisch, ontwikkelingsmogelijkheden, work hard play hard.

Opleidingen: Media, Informatie & Communicatie (hbo).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring:

  • Google Analytics
  • Adobe Creative Suite
  • Office

Salarisindicatie: € 3.250,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van functie, ontwikkelingsmogelijkheden en secundaire arbeidsvoorwaarden.