Gewenste positie: een inhoudelijke en uitdagende rol als project manager of als (video) producer:
- Intensief contact met klanten/opdrachtgevers, leveranciers en productiehuizen;
- Van A-Z beheren en uitrollen van projecten/campagnes;
- Nauw betrokken bij de ontwikkeling van (video)producties en de executie daarvan, indien mogelijk meedenken over de inhoud;
- Klantcontact/relatiebeheer, uitbouwen klantrelatie;
- Werken voor een divers klantenportfolio, bij voorkeur met een focus op B2C;
- Pré: ontwikkelen van hoogwaardige, purpose-driven content.
Gewenst bureau: een modern en ambitieus bureau dat een brede range aan content ontwikkelt voor A-merken. Bij voorkeur een agency dat inhoudelijk en strategisch sterk is.
Persoon/eigenschappen: intelligent, multi-tasker, voorkomend, enthousiast, nauwkeurig, richt zich op de details, gestructureerd, analytisch, sociaal, stressbestendig.
Ervaring: > 4,5 jaar bij een TV productiemaatschappij, > 1,5 jaar ervaring als junior projectmanager bij een gerenommeerd full-service internationaal reclamebureau en 2 jaar ervaring als projectmanager in de kunstensector:
- Producer voor diverse TV formats, uitvoering en op sets aanwezig;
- Projectmanagement voor nationale en internationale marketingcampagnes van grote B2B accounts;
- Verantwoordelijk voor het managen van budgetten, factureren en planning;
- Management van creatieve processen en middelen; het briefen van collega’s;
- Eerste contactpunt voor zowel klanten als interne stakeholders (o.a. creatie);
- Leiden en toepassen van feedback- en correctierondes;
- Eventmanagement; organiseren van conferenties, seminars, meetings en workshops.
Opleidingen: Sociologie (BSc), Media & Business (MA).
Talenkennis: Nederlands, Engels (vloeiend), Deens (B1/2 niveau)
Bereisbare regio: Noord-Holland met een voorkeur voor Amsterdam.
Dienstverband: vaste aanstelling op fulltime basis
Salarisindicatie: € 4.000,– € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.