Kandidaat: DIGITAL PROJECTMANAGER

  • Vast
  • HILVERSUM
  • Digital & Advertising
  • Lead
  • (Kandidaat ID: 29553)

Gewenste positie: een inhoudelijke en verantwoordelijke Programma-Projectmanager rol met de focus op digitale projecten:

  • Van A-Z managen van digitale (transformative) projecten, kortlopend en-of langdurig;
  • Klantcontact (van uitvoerende laag tot stakeholdermanagement op managementniveau), ervaring met werken op locatie bij de klant;
  • Samenwerken met diverse specialisten (designers, developers, creatieven, consultants, marketeers) lokaal en near-en offshore;
  • Tijdens lopende projecten new business signaleren en hierop inspelen;
  • Opstellen van planningen en budgetten;
  • Productie van digitale projecten;
  • Opleveren van projecten binnen tijd, budget, scope en bewaken van kwaliteit;
  • Ervaring met pitch en RFP trajecten;
  • Ambitie om door te groeien naar operationeel lead/manager/directeur;
  • Organisatie van interne activiteiten/borrels/events.

Gewenst bureau/brand: groeiend (inhoudelijk en-of qua omvang) met een gepassioneerd team, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Een organisatie dat zich bezig houdt met digitale projecten en business transformatie.

Persoon/eigenschappen: sociaal en empathisch, overtuigend, teamplayer, durft beslissingen te nemen en neemt verantwoordelijkheid, nieuwsgierig, pro actief, commercieel (adviserend), hands on, klantgericht, kan goed plannen en is organisatorisch.

Ervaring: bijna 10 jaar werkzaam als Project-programma manager waarvan de laatste 6 jaar bij een digital agency (middelgroot tot groot internationaal):

  • Samenwerken met diverse specialisten (zoals consultants, marketeers, concepters, UX/UI designers, (3D) designers en developers) lokaal en near-en offshore;
  • Schakel tussen klant en het interne team en organisatie;
  • Kwaliteit en budget bewaken;
  • Teamlead en programmamanager van een zelf geïnitieerd en opgezet klantteam voor een groot internationaal medisch technologiebedrijf;
  • Het leveren van marketingservice diensten: campagnes en contentcreatie;
  • CMS upgrade / migratie projecten (langdurig multiteam) voor een grote internationale bank, grote zorgverzekeraar en een grote nationale retailer;
  • Project met Kunstmatige Intelligentie technologie voor het digitaliseren van een specifiek bedrijfsproces voor een grote nationale telecomprovider;
  • Projecten met Augmented Reality technologie voor een betere shopper experience en advies voor een internationaal elektronicaconcern;
  • Hyperpersonalisatie project in de vorm van een online configurator voor een internationaal elektronicaconcern;
  • Een web-based game project voor het werven van IT personeel en een Augmented Reality applicatieproject dat onderdeel is van een landelijke loyaliteitscampagne van een grote supermarkt keten;
  • Een Social Augmented Reality product en afdeling mogen opzetten.

Accounts: B2B, B2C / A-merken (national & international), branches o.a. sport, electronic consumer products, travel, finance, healthcare, nutrition, chemicals.

Opleidingen: HBO, Sportmanagement (specialisatie bedrijfskunde).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32/40 uur p/week voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Flexibel door heel Nederland. Voorkeur regio Noord-Holland.

Mobiliteit: leaseauto of mobiliteitsvergoeding.

Salarisindicatie
: € 5.500. o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.