Gewenste positie of project: een allround creative / strategische rol met een goede balans tussen creatie en een stevige strategie of duidelijk concept.
- Conceptueel betrokken zijn samen met strategie of andere creatieven;
- Opmaken van treatments en storyboards;
- Pitchen;
- (On set) Art Direction voor video, fotoshoots en social campagnes;
- Aansturen pre-post productie;
- Managen van een klein creatief team.
Gewenst bureau/brand: creatief bureau, middelgroot, flexibel, niet hiërarchisch.
Persoon/eigenschappen: creatief, flexibel, volhardend, gefocust, alert, out of the box, klantgericht.
Ervaring: > 5 jaar als Creative Strategist, Design Director/Team Lead bij een Influencer Marketing bureau en op freelance basis bij social agencies en daarvoor ruime ervaring als Designer in de fashion:
- Conceptontwikkeling;
- Pitchen;
- Aansturen en coachen van team van 6 (designers en creatives);
- Design (graphic, corporate identity);
- Art direction (on set);
- Social media content creatie;
- Strategie;
- Branding;
- Projectmanagement.
Accounts: telecom, mode, lifestyle, app.
Opleidingen: Design Academy.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign, (basis) Adobe After Effects, (basis) Adobe Premiere, Keynote, Microsoft PowerPoint.
Bereisbare regio: Randstad.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband, eventueel op freelance/interim basis.
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.