Gewenste positie: creatief strateeg. Zich bezighouden met strategie, trend research, creatie, conceptontwikkeling, klantcontact, workshops geven, new business gesprekken voeren.
Gewenst bureau: klein/middel groot allround creative agency met grotendeels b2c merken. Verantwoordelijkheid en initiatief kunnen nemen.
Persoon/eigenschappen: energiek, sprankelend, enthousiast, open minded, makkelijk benaderbaar en in staat om te communiceren op verschillende niveaus, aanpakker, nieuwsgierig, Krijgt energie van nieuwe dingen ontdekken, ergens helemaal induiken, samenwerken, brainstormen.
Ervaring: 6 jaar ervaring als Creatief Strateeg. 3 jaar als Project Manager / Creative Producer.
- Creatieve conceptontwikkeling voor diverse A-merken;
- Verantwoordelijk voor strategische PR/communicatie plannen en activaties;
- Verantwoordelijk voor merk strategie en positionering;
- Verantwoordelijk voor/aansturen van klein team (copywriter, designer, new business manager);
- MT lid.
Accounts: A merken, FMCG, lifestyle, retail, entertainment, culture, overheid.
Opleidingen: MS Communication Science, Marketing & Health education, HKU Bachelor of Art & Economics, Event management.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32-36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland, Utrecht en Noord Brabant.
Salarisindicatie: € 4.500,- / € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.