Kandidaat: CREATIEF STRATEEG

  • Man
  • Freelance & Vast
  • HILVERSUM
  • Activatie
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 28508)

Bereisbare regio: Midden Nederland, Noord-Holland
In overleg op korte termijn beschikbaar
Beschikbaar voor 36 uur (om de vrijdag vrij)

Soort dienstverband: op voor een vast dienstverband

Gewenste positie: kandidaat is een creatieve merkdenker, zoekt verbanden vanuit strategische inzichten. Weet verschillende belangen samen te brengen in één briefing of concept. Hij verbindt mensen aan merken. Daarin is effectiviteit en bewijs net zo belangrijk als de creatieve sprankeling. Hij is op zoek naar een functie als Creatief Strateeg:

  • Bedenken van creatieve strategische concepten (middelenbreed)
  • Opstellen van briefings/debriefings
  • Brieven van creatie en meewerken op creatie
  • Presenteren en pitchen
  • Pré: medeverantwoordelijk voor de visie van het bureau

Persoon/eigenschappen: pragmatisch, communicatief, creatief, betrokken, open beschouwend, onderzoekend, positief, merkdenker, strategisch

Ervaring: 4 jaar als (Creatief) Strateeg bij een fullservice activatie bureau en publisher:

  • Creatieve strategische conceptontwikkeling
  • Schrijven van briefings/debriefing, brieven van creatie
  • Pitchen
  • Samenwerken met creatie
  • Maken van presentaties
  • Vertalen van de behoefte van adverteerders naar strategisch onderbouwde, creatieve en opvallende proposities
  • Verantwoordelijk voor het bedenken en verkopen van creatieve crossmediale (maatwerk)campagnes.

Accounts: o.a. telecom, fmcg, finance, automotive, retail

Gewenst bureau: middelgroot bureau

Opleidingen: hbo Communicatie, hbo Marketing Management, NCOI hbo Creatieve Communicatie

Cursus: SRM Mediaplanning, Kinetic Academy, Group M Academy

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift

ICT kennis/ervaring: MS office, keynote

Salarisindicatie: € 5.400,- o.b.v 36 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden