Kandidaat: CREATIEF STRATEEG

  • Man
  • Freelance & Vast
  • HILVERSUM
  • Activatie
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 28508)

Gewenste positie: kandidaat is een creatieve merkdenker, zoekt verbanden vanuit strategische inzichten. Weet verschillende belangen samen te brengen in één briefing of concept. Hij verbindt mensen aan merken. Daarin is effectiviteit en bewijs net zo belangrijk als de creatieve sprankeling. Hij is op zoek naar een functie als Creatief Strateeg:

  • Bedenken van creatieve strategische concepten (middelenbreed);
  • Opstellen van briefings/debriefings;
  • Brieven van creatie en meewerken op creatie;
  • Presenteren en pitchen;
  • Pré: medeverantwoordelijk voor de visie van het bureau.

Gewenst bureau: middelgroot bureau.

Persoon/eigenschappen: pragmatisch, communicatief, creatief, betrokken, open beschouwend, onderzoekend, positief, merkdenker, strategisch

Ervaring: 4 jaar als (Creatief) Strateeg bij een fullservice activatie bureau en publisher:

  • Creatieve strategische conceptontwikkeling;
  • Schrijven van briefings/debriefing, brieven van creatie;
  • Pitchen;
  • Samenwerken met creatie;
  • Maken van presentaties;
  • Vertalen van de behoefte van adverteerders naar strategisch onderbouwde, creatieve en opvallende proposities;
  • Verantwoordelijk voor het bedenken en verkopen van creatieve crossmediale (maatwerk)campagnes.

Accounts: o.a. telecom, fmcg, finance, automotive, retail.

Opleidingen: hbo Communicatie, hbo Marketing Management, NCOI hbo Creatieve Communicatie
Cursus: SRM Mediaplanning, Kinetic Academy, Group M Academy.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: MS office, keynote.

Bereisbare regio: Midden Nederland, Noord-Holland
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur (om de vrijdag vrij) voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 5.400,- o.b.v 36 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.