Gewenste positie: een afwisselende en uitdagende functie waarbij je van A-Z betrokken bent bij het ontwikkelen van innovatieve projecten, digitale campagnes en producties. Met focus op creativiteit, strategie en inhoudelijk meedenken binnen een project:
- Begeleiden van het ontwikkelen van creatieve concepten, digitale strategieën en campagnes;
- Managen van innovatieve projecten (customer experiences, service design trajecten), crossmediale campagnes en/of digitale producties, binnen gestelde tijd en budget;
- Graag van A tot Z betrokken;
- Beheren en bewaken van planning en budgetten;
- Aanspreekpunt voor interne projectteam en de klant;
- Maakt complexe projecten/vraagstukken overzichtelijk en begrijpelijk voor klanten;
- Vermogen te adviseren (consultancy (inhoud/kennis), geen sales);
- Expertise: o.a. (programmatic) display en online video, social, partnerships;
- Ruimte voor ontwikkeling (doorgroei- en opleidingsmogelijkheden).
Gewenst bureau/brand: een full-service creatief/digital bureau. Missie gedreven, kwaliteitsgericht bureau/organisatie met een open en persoonlijke cultuur, creatief, innovatief, professioneel en ambitieus. Werken met gedreven mensen die passie hebben voor wat ze doen. Voorkeur accounts/klanten: focus op maatschappelijke impact, duurzaamheid, Kunst & Cultuur, technologie, innovatie & design.
Persoon/eigenschappen: hands-on, enthousiast, commercieel en creatief inzicht, analytisch, daadkrachtig, ondernemend, oplossingsgericht, organisatorisch sterk, uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, verantwoordelijk, zelfstandig, gedreven, leergierig, servicegericht, team player.
Ervaring: meer dan 5 jaar als Digital Campaign Manager/Marketeer/Traffic Manager bij een Culturele organisatie en een full service mediabureau:
- Het aanspreekpunt voor alle digitale gerelateerde zaken binnen het klantenportfolio, waaronder (programmatic) display en online video, social, partnerships;
- Het ontwikkelen van digitale adviesplannen en strategieën;
- Beheren en bewaken van budgetten en de mediaplanning;
- Verantwoordelijk voor het managen van de uitvoering van digitale (data driven) campagnes;
- Aansturen en contactpersoon voor interne en externe stakeholders (o.a. specialisten, uitgevers, creatieve bureaus, klanten);
- Analyseren en verbeteren van campagneprestaties;
- Opbouwen van sterke zakelijke relaties en stimuleren van nieuwe zakelijke kansen;
- Inplannen en ontwikkelen van offline marketing- en communicatiemiddelen en digitale content;
- Verantwoordelijk voor de distributie van offline- en online marketinguitingen;
- Onderhandelen en inkopen van (digitale) in- en outdoor reclame;
- Medeverantwoordelijk voor de opzet en uitvoering van events.
Accounts: B2C / A-merken o.a. in de retail en FMCG: Coty (Hugo Boss, Gucci, Chloé, Max Factor, Rimmel), Iglo, L'Oréal (Garnier, L'Oréal Paris, Maybelline New York), Looye and Reckitt Benckiser (Durex, Dettol, Strepsils, Veet, Nurofen)
Opleidingen: European Studies (HBO, Engelstalige variant), Cum laude afgestudeerd
Gerrit Rietveld Academie, Amsterdam, Textile Design
Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten, Den Haag, Fashion & Textile Design
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- CRM
- Mailchimp
- Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Ads
- Adobe Photoshop
- Basecamp, Asana, Wrike, Lumina, Toggl Track
- GfK Dam
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: op korte termijn beschikbaar (in overleg)
Bereisbare regio: voorkeur voor omgeving Rotterdam/Den Haag
Salarisindicatie: € 3.500,- / € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.