Kandidaat: DIGITAL MARKETING MANAGER - INNOVATIE CONSULTANT - CREATIVE

  • Man, 26 jaar
  • Vast
  • VEENENDAAL
  • Digital & Tech & Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 27865)

Bereisbare regio: Gelderland, Utrecht, ‘t Gooi.
Opzegtermijn: 1 maand
Beschikbaar op fulltime basis, bij voorkeur voor 36 uur p/w.

Gewenste positie: een dynamische digital functie op het gebied van marketing, communicatie en innovatie in de commerciële sector, waar hij impact/het verschil kan maken op de doelgroep en betrokken is bij projecten van A-Z (strategie t/m uitvoering):

  • Altijd op zoek naar de sweetspot van de behoefte die de doelgroep heeft en het aanbod van de opdrachtgever. Op basis van deze insights het ontwikkelen van nieuwe strategieën/concepten en proposities waarbij de eindgebruiker altijd centraal staat
  • Sparren met directie/stakeholders, marketingmanagement met decision makers die openstaan voor innovatie
  • Ontwikkelen (of samenwerken met) strategie, brug slaan tussen strategie, creatie, digital en opdrachtgevers/stakeholders
  • Betrokken bij executie/implementatie van de strategie
  • Betrokken bij onderzoek, interviews en focusgroepen, leiden van sessies, geluid van de doelgroep onder de aandacht brengen van de opdrachtgever
  • Samenwerken met (of in) multidisciplinaire teams

Persoon/eigenschappen: strategisch; creatief; digital mindset; oog voor de mens en de eindgebruiker/doelgroep; ondernemend; merkdenker; proactief; energiek en enthousiasmerend; communicatief en sociaal vaardig; leergierig.

Ervaring: 5 jaar als Digital Creative en Marketeer bij reclamebureaus en aan klantzijde:

  • Digitaal transformeren en innoveren van merken, door strategie concreet en visueel te maken
  • Organisaties helpen vanuit hun authentieke kern om waardevol te blijven voor klanten van nu- en in de toekomst
  • Positionering, ontwikkeling en versterken van de communicatie voor merken
  • Strategieën bedenken voor o.a. social media
  • Visueel realiseren van communicatie uitingen
  • Experimenteren en het maken van prototypes voor apps en websites
  • Leiden van sessies, workshops en onderzoeken

Projecten: merkpositionering, propositie, customer journeys, prototyping/experimenting, social mediastrategie, veranderingstrajecten, marketingcommunicatieplannen

Expertise: Websites, Apps, Platforms, Social, MarCom, Video, Customer Journey, merkstrategie

Accounts: A-Merken, o.a. in de verzekeringsbranche, automotive, FMCG en telecom

Gewenst bureau/brand: een middelgroot creatief bureau in de reclame/communicatie of aan klantzijde (MKB/Corporate organisatie)

Opleidingen: hbo Digitale Media & Communicatie

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift

ICT kennis/ervaring:

  • InDesign
  • Photoshop
  • Illustrator
  • Final Cut Pro
  • WordPress
  • Coosto

Salarisindicatie: € 3.000/€ 3.300,- o.b.v 36 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.