Gewenste positie: Projectmanager met doorgroeimogelijkheden naar Accountmanager:
- Verantwoordelijk voor het opzetten en begeleiden van projecten van A tot Z;
- Nauw klantcontact en aansturing van teams;
- Activatiecampagnes en staat open voor bredere digitale en offline projecten;
- Pré: Potentiële doorgroei naar een meer strategische rol in accountmanagement.
Gewenst bureau/brand: klein en dynamisch bureau met korte lijnen, waar snel geschakeld kan worden en iedereen elkaar helpt. Ook open voor grotere organisaties met veel collega's en een fijne werksfeer.
Persoon/eigenschappen: leert snel, resultaatgericht, direct en eerlijk in communicatie en met sterke organisatorische vaardigheden.
Ervaring: 14 jaar als projectmanager bij diverse creatieve (activatie) bureaus:
- Projectmanagement van activaties en marketingcampagnes, zowel online als offline;
- Leiding over multidisciplinaire teams en het onderhouden van klantrelaties;
- Ervaring met het organiseren van evenementen en producerrollen;
- Pop-up stores, activaties, beursstands en creatieve marketingcampagnes.
Accounts: (B2B, B2C / A-merken) branches: Activatie, vastgoed, retail en entertainment.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Hilversum, Utrecht, Gooi en eventueel Amsterdam (mits hybride).
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.