Kandidaat: ACCOUNTMANAGER

  • Man, 32 jaar
  • Vast
  • UTRECHT
  • Digital & Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 27808)

Bereisbare regio: Midden Nederland; Noord Holland.
Opzegtermijn: 1 maand.
Beschikbaar op fulltime basis.

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband.

Gewenste positie: een functie als (inhoudelijke) Accountmanager:

  • Meedenken aan concepten en creatieve strategie
  • Inhoudelijk klanten meenemen in concept en strategieën
  • Klanten binnenhalen en klantrelatie opbouwen
  • Digital Marketing, Positioneren, Branding en Identiteit
  • Marketing strategie en business ontwikkeling

Persoon/eigenschappen: communicatief, commercieel, analytisch, creatieve en strategische denker, enthousiast; klantgericht, zelfstandige werker, storyteller

Ervaring: ruim 3 jaar als Account Manager & Marketing Consultant bij digitale bureaus en commercieel management aan de klantzijde:

  • Managen client teams
  • Relatiemanagement
  • Ontwikkelen van (creatieve) digitale strategieën
  • Online marketing advies (search, display, social & data)
  • B2B Marketing Automation, CRM & lead generatie
  • Opstellen KPI’s, doelstellingen in samenspraak met klanten
  • Voorstellen maken op basis van de briefing van klanten
  • Schrijven van New Business proposals & Business development

Accounts: B2B klanten, A-Merken.

Gewenst bureau/brand: bureau met een open cultuur voor personal growth en innovative thinking waar hij zich kan door ontwikkelen. Eventueel flexwerken (flexibele uren, eventueel thuiswerken). Digitaal bureau, design/reclamebureau; klein tot middelgroot.

Opleidingen: hbo Business & Retail Management.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en Koreaans (basis) in woord en schrift.

ICT kennis/ervaring:

  • Google Suite
  • MS Office, Office 365
  • Asana
  • Trello
  • Slack
  • Keynote
  • Google Analytics
  • Linkedin Campaign Manager
  • SalesForce CRM & Pardot
  • PipeDrive

Salarisindicatie: € 3.800,- op basis van 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.