Kandidaat: STRATEGY DIRECTOR - MERKSTRATEEG

  • Man
  • Freelance & Vast
  • AMSTERDAM
  • Activatie & Digital & Brands/klantzijde & Advertising
  • Lead
  • (Kandidaat ID: 27716)

Bereisbare regio: Noord-Holland
Opzegtermijn: 1 maand
Beschikbaar op fulltime basis

Gewenste positie: senior inhoudelijke strategische functie:

  • Brug slaan tussen product, propositie en positionering
  • Adviseren opdrachtgevers over positioneringstrajecten
  • Vertalen van klantbriefings naar creatieve inspiratie
  • Betrokken bij onderzoekstrajecten
  • Sparren met creatie en vakspecialisten on- en offline
  • Kennis overdragen/delen, coachen van account, strategie, creatie

Persoon/eigenschappen: teamplayer, loyaal, ondernemend, harde werker, functioneert beter onder druk, strategisch sterk, creatief, verbinder, crossmediaal

Ervaring: 20 jaar als Strateeg/ Strategy Director bij thema- en activatiebureaus, digital agencies en aan klantzijde (retail):

  • Merk-, communicatie- en marketingstrategie
  • Workshops leiden, presentaties geven, spreken op events
  • Schrijven van white papers, columns en boeken
  • Ervaring in digital: CMS, UX, customer journey mapping, content strategie en e-commerce

Accounts: retail, FMCG, finance, automotive

Gewenst bureau: reclamebureau, communicatiebureau, bureaugroep. Cultuur: award winning, agile, creatief, challenging, result-focused, crossmediaal

Opleidingen: HEAO-Communicatie
Cursussen: Content Marketing, diverse internal agency courses (internationaal)

Awards: 2 Effies, Esprix, Retail Jaarprijs

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift, Frans en Duits roestig

ICT kennis/ervaring:

  • Office
  • Adobe (Indesign, Illustrator
  • Presentaties: Keynote, PowerPoint

Salarisindicatie: € 7.500 / € 8.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden