Gewenste positie: een afwisselende (Motion) Designer functie met een voorkeur voor een rol met doorgroeimogelijkheden naar Art Director:
- Ontwerpen en ontwikkelen van merkidentiteiten, motion design, en visual content, met een voorkeur voor inspraak in conceptontwikkeling en creatief proces;
- Soort projecten: branding, merkidentiteiten, motion design voor sociale media en reclamecampagnes, projecten met maatschappelijk belang;
- Pre: werken aan maatschappelijk relevante projecten.
Gewenst bureau/brand: open voor verschillende bureaus of brands. Op dit moment is de meeste ervaring opgedaan bij Social media georiënteerde bureaus, maar ook bereid om verder te kijken.
Persoon/eigenschappen: down to earth, creatief, geduldig, gezellig, attent en werkt graag samen met anderen. Werkt nauwkeurig en heeft oog voor detail. Denkt graag mee in het creatieve proces en vindt sparren met collega’s belangrijk voor een beter resultaat.
Ervaring: 7 jaar als Motion Designer bij verschillende (social) bureaus:
- Ontwikkelen van merkidentiteiten, motion design en visual content voor o.a. social media en activaties.
Accounts: B2C en A-merken in branches o.a. lifestyle, media en goede doelen.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 of 36 (4x9) uur per week voor een vast dienstverband, eventueel met de mogelijkheid tot thuiswerken.
Beschikbaar: per half september.
Bereisbare regio: bij voorkeur Den Haag, Rotterdam of omgeving, met interesse in Amsterdam/Utrecht indien thuiswerken mogelijk is.
Salarisindicatie: € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto per maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.