Gewenste positie: inhoudelijke strategische functie met betrokkenheid bij operationele en beleidsmatige visie/invulling.
- Ontwikkelen van marketingstrategieën;
- Betrokkenheid bij koers van een bureau;
- Aandacht voor (nieuwe) manier van werken en organisatorische invulling hiervan (door-) ontwikkelen;
- Extra: zowel persoonlijk als in groepsverband stimulering van ontwikkeling a.d.h.v. kennisdeling, inspiratie, begeleiding, etc.
Persoon/eigenschappen: nuchter/realistisch, scherpzinnig, oprecht, nieuwsgierig, bevlogen, creatief.
Ervaring: 7 jaar, o.a. als Strateeg en Social Lead bij een reclamebureau en aan klantzijde:
Primair:
- Verantwoordelijk voor alle strategische marketing vraagstukken.
- Ontwikkelen van nationale en internationale multichannel-strategieën (inclusief implementatieadvies en advies voor structuur en way of work).
- Eindverantwoordelijk voor alle social media klanten (accounts), inclusief een multidisciplinair social team (+/- 6 FTE).
- Medeverantwoordelijk voor de realisatie van de visie van het bureau, door het ontwikkelen en implementeren van een strategische werkwijze voor alle afdelingen.
- Medeverantwoordelijk voor herstructurering/her-organisatie van bureau (planning, structuur en integratie).
- Interne en externe kennisdeling.
- Stakeholder management.
- Pitch coördinatie/presentatie.
Secundair:
- Ontwikkelen van content formats.
- Foto/videoshoots.
- Paid media beheer.
- Copywriting.
- Editten.
Accounts: B2C | A-merken / MKB | Branches o.a. automotive, fashion.
Opleidingen: Fashion Business School.
Cursussen: Coachend Leiderschap.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: 36-40 uur beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht, Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.200- 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.