Gewenst project: een rol als Content Strateeg, Social Media Manager of Social Specialist:
- Ontwikkelen van social en content strategieën;
- Digital marketing, ontwikkelen van social advertising plannen;
- Social media management;
- Aansturen, coachen en inspireren van een team;
- Bedenken van content.
Gewenst bureau/brand: bedrijf/bureau dat actief is binnen de entertainmentindustrie en/of media.
Persoon/eigenschappen: proactief, flexibel, creatief, gedreven, taakgericht, probleemoplossend, betrouwbaar, team player.
Ervaring: 12 jaar, o.a. als Social Media Manager en Content Strateeg bij een social bureau, mediabedrijf en klantzijde (retail):
- Ontwikkelen van social en content strategieën;
- Verantwoordelijk voor de strategie; ontwikkelen van online strategieën, uitbreiden van volgers en creëren van brand awareness;
- Adviseren, ontwikkelen en uitvoeren van social media marketing campagnes;
- Aansturen van digital/social team (5 freelancers en stagiairs, team van 5 man);
- Content marketing;
- Verantwoordelijk voor de social kanalen van diverse klanten;
- Vertalen van strategie naar digitale campagnes en content, content creatie;
- Productie van content;
- Leiden van editorial team m.b.t. content creatie en de publicatie daarvan op social media, websites en apps;
- Projectmanagement.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. entertainment, retail, FMCG.
Opleidingen: Bachelor Communication and Multi Media Design.
Cursussen: Facebook Certified Planning Professional & Practical Project Management (NIMO)
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance basis.
Bereisbare regio: Amsterdam e.o .
Uurtarief: voor een Strateeg rol € 80-100,- en een Social Media Manager rol € 65-80,- (excl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.