Gewenste positie: een rol als Creative:
- Ontwikkelen van (middelenvrije) concepten en campagnes;
- Art direction op set;
- Schrijven van (short) copy;
- Aansturen en briefen van junioren/stagiaires en designers/editors.
Gewenst bureau/brand: reclamebureau dat werkt voor commerciële klanten. Klein tot middelgroot. Heeft affiniteit met lifestyle, sport en beauty brands.
Persoon/eigenschappen: sociaal en communicatief sterk, regelaar, creatief, makkelijk in de omgang, vertrouwenspersoon.
Ervaring: 7 jaar als Creative bij een reclamebureau en een data driven storytelling bureau:
- Ontwikkelen van concepten (o.a. activaties, print, OOH, social media, branded content, crossmediale campagnes);
- Art director op set;
- Copywriting, branded short copy, scripts;
- Samenwerken met strategie, vanuit briefing inzichten zoeken en doorvertalen naar concepten;
- Leiden van strategische sessies;
- Presenteren van concepten aan de klant;
- Meewerken aan pitches;
- Bijhouden van socials (o.a. TikTok);
- Aanspreekpunt voor klant op het gebied van creatie;
- Briefen van editors en aansturen van stagiairs en designers.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FCMG, retail, onderwijs, overheid, zorg.
Opleidingen: Communication Concept and Campaign;
Cursussen: Miami Ad School (Masterclass Creative Thinking, Advertising).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam
Salarisindicatie: € 4.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.