Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Content & Activatie & Tech & Advertising & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 25926)

Gewenste positie: een rol als Concept Creative:

  • Ontwikkelen van (middelenvrije) concepten en campagnes;
  • Art direction op set;
  • Schrijven van (short) copy;
  • Aansturen en briefen van junioren/stagiaires en designers/editors.

Gewenst bureau/brand: reclamebureau dat werkt voor commerciële klanten. Klein tot middelgroot. Heeft affiniteit met lifestyle, sport en beauty brands.

Persoon/eigenschappen: sociaal en communicatief sterk, regelaar, creatief, makkelijk in de omgang, vertrouwenspersoon.

Ervaring: 6 jaar als Creative bij een reclamebureau en een data driven storytelling bureau:

  • Ontwikkelen van concepten (o.a. activaties, print, OOH, social media, branded content, crossmediale campagnes);
  • Art director op set;
  • Copywriting, branded short copy, scripts;
  • Samenwerken met strategie, vanuit briefing inzichten zoeken en doorvertalen naar concepten;
  • Leiden van strategische sessies;
  • Presenteren van concepten aan de klant;
  • Meewerken aan pitches;
  • Bijhouden van socials (o.a. TikTok);
  • Aanspreekpunt voor klant op het gebied van creatie;
  • Briefen van editors en aansturen van stagiairs en designers.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FCMG, retail, onderwijs, overheid, zorg.

Opleidingen: Communication Concept and Campaign;
Cursussen: Miami Ad School (Masterclass Creative Thinking, Advertising).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Amsterdam

Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.