Gewenste positie/project: de kandidaat krijgt energie van het enthousiasmeren en laten groeien van (interne) teams, bv. een dedicated klantteam of een team met account (AM+PM). Daarnaast wordt hij erg blij van mooie merkverhalen vertellen. Een merk helemaal uitpluizen waar ze voor staan, hoe we de doelgroep kunnen raken, dat doorleven en vanuit daar mooie campagnes maken. De 'regisseur' zijn tussen het interne team en klant/merk. Bij voorkeur geeft hij zijn bureau-ervaring door aan young professionals. Hoe zorg je ervoor om de juiste klant/merk binnen te halen om ze vervolgens uit te bouwen tot een partnership. En hoe haal je het beste uit een bureau-klant relatie.
Gewenst bureau: creatief bureau.
Persoon/eigenschappen: communicatief, teamplayer, klantgericht, enthousiast, commercieel.
Ervaring: 4 jaar als Account Director/Lid MT bij een creatief data gedreven marketingbureau en daarvoor Accountmanager bij social - en reclamebureaus:
- Dagelijkse aansturing van het salesteam (4 fte) via ontwikkelgesprekken, functioneringsgesprekken & bila’s;
- Zorgdragen voor relatiemanagement op directieniveau bij de bestaande klanten via Business Health Checks om de partnerships verder te verstevigen;
- Monitoren van de salesfunnel & accountplannen;
- Organiseren van Sales Q sessies en opzetten van interne projecten om de salesorganisatie zo efficiënt mogelijk te laten werken;
MT Taken:
- Het continue verbeteren van medewerkerstevredenheid (~30 fte);
- Het realiseren van maandelijkse targets, uitzetten & sturen op de acties richting de interne organisatie;
- Verantwoording afleggen over financiële resultaten;
- Het opstellen & presenteren van jaarbudgetten en tussentijdse forecasts (rf’s) aan de CFO;
- Het boegbeeld zijn voor het team en samen met de MT leden presentaties geven in maandelijkse ‘Town Talks’ over resultaten, komende plannen en het vieren van successen & fouten.
Accounts: Bavaria, Auping, DAF Trucks, Texaco, Toyota/Lexus & ASML.
Accounts: Vodafone, Tempo Team, Deloitte.
Opleidingen: HEAO- CE/ SPECO
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: 36 uur (4x9) beschikbaar op freelance /interim basis of voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: In overleg beschikbaar per oktober 2022.
Bereisbare regio: Rotterdam, Den Haag, Utrecht, West-Brabant. Eventueel Amsterdam als thuiswerken een optie is.
Salarisindicatie: € 5.900 o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.
Tariefindicatie: € 110,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.