Gewenste positie: een rol als lead Project/Account of Operations aan bureauzijde of een rol als Brand/Campagnemanager aan klantzijde.
- Aansturen van teams en het beste in hun naar boven halen;
- Het beste team zoeken voor specifieke opdrachten;
- Begeleiden en opleiden van projectmanagers en hen coachen;
- Stimuleren van talent op alle niveaus;
- Interne processen aanscherpen, verbeteren en bewaken.
Gewenst bureau: geen voorkeur, staat ook open voor klantzijde.
Persoon/eigenschappen: open en eerlijke communicatie, iemand die graag de touwtjes in handen heeft, niet bang is om mening te uiten, teamplayer, houdt van samenwerken, humor, communicatief, nuchter, hands-on, kan goed het overzicht behouden, stressbestendig, leergierig en klantgericht.
Ervaring: 1,5 jaar Account-Director, 10 jaar als PM/AM / producer bij social en advertising bureaus in de (tv) media branche.
- Kansen zien voor interne en externe procesverbeteringen;
- Aansturen, begeleiden en opleiden van projectmanagers;
- Opstellen, beheren en coördineren van alle projectplanningen, bewaken van de voorgang;
- Sparringpartner en aanspreekpunt voor de klant;
- Budget beheer en opstellen van offertes;
- Aansturen van een creatief team;
- Voortgang van het proces bewaken.
Opleidingen: hbo, Media Management.
Cursussen: Coach, Talent management.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht en Amsterdam.
Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.