Kandidaat: PROJECT - ACOUNT - OPERATIONS OF BRAND-CAMPAGNE MANAGER

  • Freelance & Vast
  • UTRECHT
  • Purpose Driven & Content & Klantzijde/brands & Digital & Advertising & Media & Social & Internationaal
  • Lead
  • (Kandidaat ID: 25289)

Gewenste positie: een rol als lead Project/Account of Operations aan bureauzijde of een rol als Brand/Campagnemanager aan klantzijde.

  • Aansturen van teams en het beste in hun naar boven halen;
  • Het beste team zoeken voor specifieke opdrachten;
  • Begeleiden en opleiden van projectmanagers en hen coachen;
  • Stimuleren van talent op alle niveaus;
  • Interne processen aanscherpen, verbeteren en bewaken.

Gewenst bureau: geen voorkeur, staat ook open voor klantzijde.

Persoon/eigenschappen: open en eerlijke communicatie, iemand die graag de touwtjes in handen heeft, niet bang is om mening te uiten, teamplayer, houdt van samenwerken, humor, communicatief, nuchter, hands-on, kan goed het overzicht behouden, stressbestendig, leergierig en klantgericht.

Ervaring: 1,5 jaar Account-Director, 10 jaar als PM/AM / producer bij social en advertising bureaus in de (tv) media branche.

  • Kansen zien voor interne en externe procesverbeteringen;
  • Aansturen, begeleiden en opleiden van projectmanagers;
  • Opstellen, beheren en coördineren van alle projectplanningen, bewaken van de voorgang;
  • Sparringpartner en aanspreekpunt voor de klant;
  • Budget beheer en opstellen van offertes;
  • Aansturen van een creatief team;
  • Voortgang van het proces bewaken.

Opleidingen: hbo, Media Management.
Cursussen: Coach, Talent management.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht en Amsterdam.

Salarisindicatie: € 6.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.