Bereisbare regio: Randstad, overige regio’s in overleg.
Per 1 september 2018 beschikbaar, max 32 uur per week.
Gewenste positie: een functie als (online) copywriter/(eind)redacteur/contentmanager:
- Schrijven van short- en long copy, nieuws, social media content, blogs, productverpakkingen
- Met een scherpe rand en een dosis humor. Of gewoon heel serieus en B1 als dat nodig is
- Ontwikkelen van contentstrategieën, customer journeys en lead nurturing
- Inzetbaar op alle mogelijke onderwerpen, in alle mogelijke branches
- Research, interviewen
Persoon/eigenschappen: creatief, communicatief sterk, strategisch inzicht, taalradicaal, humor, vrij, impulsief, efficiënt, rechtdoorzee.
Ervaring: 6 jaar als copywriter/redacteur/contentmanager (2 jaar vaste dienst/4 jaar freelance) voor diverse merken:
- Copywriting (short & long, online & print)
- Bedenker en maker van inspiratie blog voor groot retailmerk
- (Eind)redactie bij diverse uitgeefmerken
- Ontwikkelen van contentstrategieën
- Contentmanagement
- Social media monitoring
Accounts: Gewerkt voor A-Merken, o.a. grote uitgeeftitels, verzekeraars, retail, non-profit, farma.
Opleidingen/ Cursussen: Communicatiemanagement (bachelordiploma), International Business and Languages (propedeuse).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Fins en Engels (goed) in woord en schrift. Spaans (un poquito), Frans (un petit peu).
ICT kennis/ervaring: SEO, SEA, Photoshop, InDesign, iMovie, Google Keyword, After Effects, Google Analytics, Microsoft Office, Prezi, Html, Sitecore, Wordpress, Magento, Tridion, Sharepoint, Cockpit, Tripolis, Mailchimp, Coosto, Hootsuite, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.
Tariefsindicatie: €85- €95 per uur (afhankelijk van de duur/soort project).