Kandidaat: CREATIVE

  • Man
  • Vast
  • ROTTERDAM
  • Video & Advertising
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 25012)

Bereisbare regio: Amsterdam.
Beschikbaar op fulltime basis.

Gewenste positie: een creatieve functie met de focus op concepting:

  • Aan de hand van insights betrokken bij strategie
  • Bedenken/ontwikkelen van middelenvrije concepten
  • Art direction, betrokken bij shoots
  • Concept visualiseren, bepalen tone of voice en design en aansturen designers/betrokken bij executie
  • Klanten en collega’s overtuigen van concepten, zich verder ontwikkelen mbt presenteren en pitchen

Persoon/eigenschappen: creatief met rebelse ideeën; teamplayer; ambitieus/gedreven; leergierig/nieuwsgierig; passie voor het vak; communicatief- en sociaal vaardig.

Ervaring: 1,5 jaar als Creative bij een reclamebureau:

  • Strategie ontwikkeld/betrokken bij strategie
  • Conceptontwikkeling
  • Designen (social, out of home, app)
  • Ontwikkelen video, art direction (casting, storyboard, script)

Projecten: video, content, out of home, app, innovatie/tech.

Accounts: B2C / A-Merken, Branches o.a. automotive; verzekeringen; tech.

Gewenst bureau: creatieve, informele, open cultuur, ontwikkelingsmogelijkheden.

Opleidingen: Willem de Kooning, Advertising; Grafisch vormgever.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en schrift.

Salarisindicatie: € 2.500,- o.b.v 40 uur bruto p/maand afhankelijk van ontwikkelingsmogelijkheden, reiskosten / laptop / secundaire voorwaarden.