Gewenst project: inzetbaar als merkstrateeg, content- of campagne strateeg
- Inhoudelijke/strategisch meedenken met en adviseren van opdrachtgevers;
- Vanuit insights (business/communicatie) problemen benaderen en daarvoor strategieën ontwikkelen.
Gewenst bureau: een ambitieus bureau dat sterke strategie, creativiteit en innovativiteit in huis wil halen.
Persoon/eigenschappen: inhoudelijk gedreven; creatieve, strategische denker; ondernemend; leergierig/nieuwsgierig; communicatief-en sociaal vaardig; werkt graag samen met multidisciplinaire teams; commercieel.
Ervaring: bijna 10 jaar als Strategy Director, Digitaal Strateeg en Managing/Cliënt Partner bij een klein (digital/social) reclamebureau:
- Ontwikkelen van strategieën voor A-Merken en top bureaus, zowel merk strategie, content strategie, digtal strategie en campagne strategie en influencer marketing
- Strategie voor bureau zelf, het ontwikkelen van een nieuwe positionering waar effectiviteit in communicatie en wetenschap in creativiteit leidend waren
- Account directie, samen met klanten (strategische) koers bepalen, communicatie vraagstukken omzetten naar campagnes en producties (digital, social, TVC’s, offline)
- Schakel tussen klant en creatie, bewaken creatieve output/briefing
- Algemeen bureau management, verantwoordelijk voor HR, finance en operations
- P&L verantwoordelijk, sturen op winstgevendheid van projecten, begrotingen opstellen en bewaken (samen met projectmanagement) en optimaliseren processen
- Aansturen/Managen van het team (6-12 FTE)
- Research
Accounts: B2C / A-Merken, Branches o.a. FMCG, entertainment/media, overheden, retail.
Opleidingen: Master Business Administration
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: per september 2022 beschikbaar op freelance basis voor 2, 3 of 4 dagen per week.
Tariefindicatie: € 90/110,- afhankelijk van de project/periode (incl. onze marge).