Gewenste positie: concepting (50%) en uitwerken (50%) van campagnes naar verschillende media en formats. Een goede balans tussen concepting (met bijvoorbeeld een creative director, copywriter en animator) en adaptation. Werken op projecten die fashion gerelateerd zijn:
- Concept campagnes uitwerken;
- Research en dit briefen aan rest van het design team,
- Designers aansturen bij het uitwerken van de toolkits;
- Kennis overbrengen aan junior Designers;
- Kers op de taart: zich verder kunnen ontwikkelen op UX design.
Gewenst bureau/brand: digital agency met fashion gerelateerde projecten of fashion brand. Cultuur: dynamisch, informeel, ruimte om zich te ontwikkelen.
Persoon/eigenschappen: spontaan, enthousiast, ambitieus, creatief, oog voor detail.
Ervaring: 6 jaar Lead Designer en 4 jaar Graphic Designer bij digital agencies en fashion brands.
- Concepting;
- Pitchen van concepten bij klant;
- Art Direction en design;
- Adaptatie;
- Toolkit creatie. Platforms: website, Out Of Home, Digital Out Of Home, Print, CRM's, Display Advertising, Social, App components;
- Nauwe samenwerking met Copywriters/Animators/Designers/Creative Directors/Producers/Accountmanagers;
- Aansturen design team (3-8 designers);
- Werken met aangeleverde artwork en client guidelines voor het designen en het maken van static/animated html5 banners of rich media zoals HPTO's dynamische banners;
- Het maken van animatie direction voor landing pages in After Effects voor de developer om mee te werken.
Opleidingen: HKU, Graphic Design.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis:
- Development: HTML(5), CSS, Javascript, Jquery, Ruby
- Prototyping tools: Sketch
- Presentaties: Google Slides Keynote, PowerPoint
Dienstverband: fulltime beschikbaar beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Utrecht en Amsterdam.
Salarisindicatie: € 60K bruto op jaarbasis o.b.v. 40 uur.