Kandidaat: CREATIEF STRATEEG

  • Man, 28 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Branding/design
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 24594)

Gewenste positie: een dynamische rol als Creatief Strateeg:

  • Brainstormsessies met klanten, formuleren van briefing/uitgangspunten;
  • Afwisseling tussen deskresearch, data-analyse en inzet van common sense;
  • Verhalen vertellen, enthousiasmeren;
  • Voorkeur voor b2c, liefst tastbare producten;
  • Op kunnen trekken aan meer senior collega’s.

Gewenst bureau: brandingbureau, waarbij je vanaf het begin betrokken bent, innovatief, bij voorkeur maatschappelijk geëngageerd, een omgeving met veel leermogelijkheden.

Persoon/eigenschappen: creatief, analytisch, verantwoordelijk, eerlijk, innovatieve denker, resultaatgericht, leergierig, verbinder.

5 jaar werkervaring, waarvan 2,5 jaar als strateeg bij een employerbranding bureau:

  • Meedenken met de klant;
  • Deskresearch en trendontwikkelingen;
  • Interviews met verschillende doelgroepen (intern/extern, nationaal/internationaal);
  • Ontwikkelen (communicatie)strategieën;
  • Vertalen van strategie naar creatieve communicatieconcepten.

Opleidingen: BA media en Cultuur, MA American Studies, MA New Media & Digital Cultures

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift, Frans (matig).

ICT kennis/ervaring: Photoshop, illustrator, Video-editing, Wordpress, HTML/CSS, Powerpoint.

Bereisbare regio: Noord Holland, Zuid-Holland, Utrecht.
Dienstverband: op korte termijn beschikbaar op fulltime basis voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 2.800,- – € 3.000,- obv 40 uur, afhankelijk van verdere voorwaarden.