Kandidaat: CREATIEF STRATEEG

  • Vast
  • DEN HAAG
  • Content & Branding/design & Digital & Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 23789)

Gewenste positie: een senior rol als Creatief strateeg:

  • Creatieve strategie ontwikkelen voor slimme digitale producten, campagnes, content en communicatie;
  • Gebaseerd op inzichten uit gedegen doelgroeponderzoek, data, desk research en gedragswetenschap;
  • Zorgen en borgen van meetbaarheid, effectiviteit én creativiteit;
  • Nauw samenwerken met creatie;
  • Opstellen van persona’s, roadmaps en programma’s;
  • Begeleiden van inspiratiesessies, workshops, Google design sprints;
  • Meewerken aan pitches en tenders;
  • Werken voor b-to-c accounts;
  • Onderdeel van een ervaren strategie team.

Gewenst bureau: middelgroot creatief digitaal bureau waar strategie een belangrijke rol speelt, vooruitstrevend, innovatief.

Persoon/eigenschappen: communicatief, nieuwsgierig, pragmatisch, analytisch, zelfstandig.

Ervaring: 5 jaar als Creatief/Content Strateeg bij een digital designbureau en ruim 3 jaar als Marketing & Communicatiemedewerker aan klantzijde:

  • Strategieontwikkeling voor campagnes, content, platforms en marketing- communicatietrajecten;
  • Opzetten en aansturen content team (8 FTE);
  • Opstellen van persona’s, roadmaps en programma’s;
  • Planning, budgettering, media inkoop (RTV, outdoor, online), ontwikkeling materiaal en aansturing bureaus.

Accounts: diverse accounts.

Opleidingen: WO bachelor en master in communicatie en psychologie

Cursussen: Contentstrategie & Inbound Marketing; Campagnevoeren.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: Adobe pakket, Windows pakket, Google suite, Keynote, Miro, alle video call software, Slack.

Dienstverband: beschikbaar voor 32uur (of 4x9) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 2 maanden.
Bereisbare regio: Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht.

Salarisindicatie: € 4.800/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.