Gewenste positie: een senior rol als Creatief strateeg:
- Creatieve strategie ontwikkelen voor slimme digitale producten, campagnes, content en communicatie;
- Gebaseerd op inzichten uit gedegen doelgroeponderzoek, data, desk research en gedragswetenschap;
- Zorgen en borgen van meetbaarheid, effectiviteit én creativiteit;
- Nauw samenwerken met creatie;
- Opstellen van persona’s, roadmaps en programma’s;
- Begeleiden van inspiratiesessies, workshops, Google design sprints;
- Meewerken aan pitches en tenders;
- Werken voor b-to-c accounts;
- Onderdeel van een ervaren strategie team.
Gewenst bureau: middelgroot creatief digitaal bureau waar strategie een belangrijke rol speelt, vooruitstrevend, innovatief.
Persoon/eigenschappen: communicatief, nieuwsgierig, pragmatisch, analytisch, zelfstandig.
Ervaring: 5 jaar als Creatief/Content Strateeg bij een digital designbureau en ruim 3 jaar als Marketing & Communicatiemedewerker aan klantzijde:
- Strategieontwikkeling voor campagnes, content, platforms en marketing- communicatietrajecten;
- Opzetten en aansturen content team (8 FTE);
- Opstellen van persona’s, roadmaps en programma’s;
- Planning, budgettering, media inkoop (RTV, outdoor, online), ontwikkeling materiaal en aansturing bureaus.
Accounts: diverse accounts.
Opleidingen: WO bachelor en master in communicatie en psychologie
Cursussen: Contentstrategie & Inbound Marketing; Campagnevoeren.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: Adobe pakket, Windows pakket, Google suite, Keynote, Miro, alle video call software, Slack.
Dienstverband: beschikbaar voor 32uur (of 4x9) voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 2 maanden.
Bereisbare regio: Rotterdam, Den Haag, Amsterdam, Utrecht.
Salarisindicatie: € 4.800/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.