Bereisbare regio: Utrecht e.o.
Opzegtermijn: 1 maand.
Beschikbaar op fulltime basis.
Gewenste positie: een senior art functie waarbij je strategisch betrokken bent, concepten ontwikkelt t/m hands-on designen en bewaken van de executie:
- Merkstrategie en brand identity ontwikkelen, bewaken en deze doorvertalen naar alle kanalen
- Conceptontwikkeling wat het merk versterkt, verbindende en merk bewakende rol
- Samen met enthousiaste en professionele collega’s merken sterker maken
- Werken op abstract niveau van merkstrategie, de tussenfase van concept tot het concrete hands-on niveau van productie en de wisselwerking hiertussen
Persoon/eigenschappen: een allround creatief, een crossmediale alleseter die zowel in de boardroom als op de werkvloer op zijn gemak is. Positief, enthousiast, analytisch sterk en realistisch en teamplayer.
Ervaring: > 20 jaar als Art Director / Creative bij reclame, branding en arbeidsmarktcommunicatie bureaus:
- Creatief eindverantwoordelijk voor de totale rebranding van pensioenfonds en een grote nationale vereniging
- Campagnewerk en productiewerk voor o.a. financials, overheid, FMCG, consumer goods, events, vastgoed, interne communicatie en arbeidsmarkt
- Zowel aansturend als uitvoerend
- Creatieve strategie bepalen en conceptontwikkeling
- Gesprekspartner op verschillende niveaus
Projecten: merkidentities ontwikkelen, bewaken en doorvertalen; outdoor; RTV commercials; social; campagnes; arbeidsmarktcommunicatie-/campagnes; print.
Gewenst bureau: (reclame)bureau dat zich bezig houdt met het bouwen aan merken.
Cultuur: anderen maar vooral elkaar motiveren, stimuleren, inspireren.
Awards: Nominatie New York Festival, Nominatie Magneet Icon MediaLab, Accent: ASML ‘Programming the future’.
Opleidingen/cursussen: conceptontwikkeling (VEA), Advertising & Graphic Design.
Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend) in woord en schrift.
Salarisindicatie: € 5.000/6.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.