Gewenste positie: een design rol met de focus op branding & packaging:
- Meewerken aan het complete ontwerpproces van A tot Z;
- Actief zijn in brainstormsessies;
- Betrokken zijn bij conceptfase;
- Schetsen maken;
- Uitwerken/finalisatie van ontwerp;
- Fotografie briefen;
- Art direction op set verzorgen;
- Aansturen van beeldbewerkers, tot aan begeleiding van DTP.
Gewenst bureau: creatief branding/packaging, reclame bureau (afhankelijk van opdracht), Bedrijfscultuur: informele werksfeer, waarin mensen elkaar versterken.
Brands: voorkeur voor B2C, FMCG accounts, A-merken.
Persoon/eigenschappen: sociaal, enthousiast, energiek, positief ingesteld, leergierig, oplossingsgericht, kritisch, verantwoordelijk.
Ervaring: 5,5 jaar als Creative bij design agencies. Diverse projecten opgepakt van A tot Z:
- Meedenken over nieuwe concepten en rebranding van merken;
- Bij begin van een ontwerp proces meerdere concepten neer leggen;
- Naming van producten en teksten op producten bedenken;
- Fotografie shoots begeleiden vanaf briefing t/m art direction uitvoeren op de set;
- Beeldbewerkers briefen en proces tot uitleverfase aansturen;
- Designs finaliseren tot aan DTP traject
Accounts: FMCG; retail; telecom.
Opleidingen: master Packaging Design & Strategy (Spanje); Kunst Academie Minerva Graphic Design & Communication.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en Spaans (redelijk) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
- MAC
- Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, Cinema 4D (bezig met cursus)
- Presentaties: Keynote, Excel, Word, PowerPoint, Adobe Acroba
Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance/interim basis.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland (andere provincies in overleg, plus reiskosten die in rekening worden gebracht).
Tariefindicatie: € 75,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.