Gewenste positie: Digital Visual Designer/Creative:
- Een combinatie van digital visual design en print (OOH) en social design;
- Helpt graag andere designers;
- Samenwerken met andere designers om zich nog verder te ontwikkelen op design vlak;
- Betrokken bij het creatieve designproces en dit vertalen naar een top design;
- Pre: samenwerken met multidisciplinaire teams/disciplines;
- Projecten: zowel online als offline, digital design (apps, corporate- en actiesites), print (OOH), branding, content/social. Pre: branding, (digital) identities.
Gewenst bureau: digital / advertising agency; persoonlijk, informeel, inclusief kwaliteitsbureau waar mooi werk neerzetten en werk dat aanzet centraal staat / herkenbaar werk. Humor en samenwerken met leuke en talentvolle collega’s.
Profiel: communicatief- en sociaal vaardig; leergierig; resultaatgericht; creatief; kwaliteits-en doelgericht; teamplayer; enthousiasmerend; kennis delen.
Ervaring: 6 jaar als Digital/Visual Designer, Graphic Designer/Vormgever en als Creative bij een advertising/content en digital marketingbureau:
- Digital visual design (Apps, Websites);
- Graphic Designer/Vormgever (o.a. OOH);
- Betrokken bij designproces, betrokken bij brainstorms; loyalty programma's;
- Ontwikkelen van digital branding en dit vertalen naar campagnes;
- Social media content en editorial design;
- Infographics.
Accounts: A-Merken, o.a FMCG, tech platform, consumer electronics.
Opleidingen: Bachelor Graphic Design; Mbo Grafisch Vormgeven
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis:
- Sketch
- Figma
- Invision Studio
- Illustrator
- Photoshop
- InDesign
- Adobe Creative Suite
- After Effects
- Final Cut Pro
Bereisbare regio: Amsterdam e.o.
Opzegtermijn: n.v.t.
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur, voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 4.200,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden. Beschikbaar voor 32 uur.