Gewenste positie: een creatieve management functie met de focus op branded content, aan bureau- of aan klantzijde:
- Ontwikkelen van creatieve multichannel concepten met de focus op innovatie, digital en branded content;
- Leiding geven aan creatie en verantwoordelijk voor de creatieve output;
- Inspireren en ontwikkelen van creatieve team/-afdeling.
Gewenste omgeving: digital, creatief bureau of brand. Cultuur: informele, dynamische en innovatieve creatieve omgeving waar ook eigen ondernemerschap binnen de organisatie gestimuleerd wordt.
Persoon/eigenschappen: conceptuele storyteller; creatief; groot netwerk, loyalty en advertising; originele creatieve visie; ondernemend.
15+ jaar ervaring als o.a. Creative Director en Ondernemer. Werkzaam geweest in advertising, televisie en loyalty/marketing:
- Ontwikkelen van strategieën en concepten voor nieuwe en bestaande brand partnerships;
- Creëren van social en online (spin-off) shortform content voor grote entertainmentshows;
- Ontwikkelen van op maat branded formats voor online en tv;
- Vinden van nieuwe manieren om te interacteren met de doelgroep;
- Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en presenteren van multichannel concepten binnen tv formats;
- Pitchen en presenteren (vormgeving en storytelling);
- Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op content gebied en innovaties in de markt;
- Art Direction;
- Formatontwikkeling;
- Ontwikkelen van innovatieve promo’s / cromo’s.
Accounts: B2B, B2C / A-Merken. Branches o.a. telecom, automotive, FMCG, travel.
Opleidingen: Master Communicatiewetenschap (UvA), Specialisatie Media Studies.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: beschikbaar bij voorkeur voor 36 uur per week, eventueel 40 uur, voor een vast dienstverband.
Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend in woord en schrift. Spaans goed in woord.
Salarisindicatie: € 8.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.