Gewenste positie: een uitdagende positie als (Communicatie) Strateeg met focus op campagnes:
- Analyseren van diverse informatie en vertalen naar innovatieve strategieën;
- Samenwerken met creatieven;
- Presenteren/workshops leiden.
Gewenst bureau: reclamebureau, ontwikkelingsmogelijkheden, collegiaal.
Persoon/eigenschappen: nieuwsgierig, ambitieus, leergierig, tech-gericht, geworteld in gedragswetenschappen en onderzoeksmethoden, oog voor nieuwste technieken en digitale trends.
Ervaring: ongeveer 2 jaar als Junior Strateeg bij een reclamebureau:
- Assisteren bij het ontwikkelen van merken, producten en concepten
- Doen van markt- of concurrentieanalyses
- Houden van ideatos of customer journey sessies
- Ontwikkelen en testen van prototypes
- Presenteren en leiden van workshops
Accounts: retail, FMCG, telecom.
Opleidingen: Communicatiewetenschap (master), ICT & Media Design (hbo), Minor Public Relations “Storytelling”, Bachelor Graphic Design (1 jaar).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator, Adobe Dreamweaver, Adobe Premiere Pro, IBM SPSS, Microsoft Office, Google Docs, Google G-Suite, Dropbox, HTML & CSS, PHP, Mac OSX 10.6+, Windows XP+.
Bereisbare regio: Noord-Holland
Dienstverband: in overleg op korte termijn beschikbaar op fulltime basis voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 3.000/3.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.