Kandidaat: STRATEEG

  • Vast
  • DEN BOSCH
  • Digital & Advertising
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 22473)

Gewenste positie: een uitdagende positie als (Communicatie) Strateeg met focus op campagnes:

  • Analyseren van diverse informatie en vertalen naar innovatieve strategieën;
  • Samenwerken met creatieven;
  • Presenteren/workshops leiden.

Gewenst bureau: reclamebureau, ontwikkelingsmogelijkheden, collegiaal.

Persoon/eigenschappen: nieuwsgierig, ambitieus, leergierig, tech-gericht, geworteld in gedragswetenschappen en onderzoeksmethoden, oog voor nieuwste technieken en digitale trends.

Ervaring: ongeveer 2 jaar als Junior Strateeg bij een reclamebureau:

  • Assisteren bij het ontwikkelen van merken, producten en concepten
  • Doen van markt- of concurrentieanalyses
  • Houden van ideatos of customer journey sessies
  • Ontwikkelen en testen van prototypes
  • Presenteren en leiden van workshops

Accounts: retail, FMCG, telecom.

Opleidingen: Communicatiewetenschap (master), ICT & Media Design (hbo), Minor Public Relations “Storytelling”, Bachelor Graphic Design (1 jaar).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: Adobe Photoshop, Adobe Indesign, Adobe Illustrator, Adobe Dreamweaver, Adobe Premiere Pro, IBM SPSS, Microsoft Office, Google Docs, Google G-Suite, Dropbox, HTML & CSS, PHP, Mac OSX 10.6+, Windows XP+.

Bereisbare regio: Noord-Holland
Dienstverband: in overleg op korte termijn beschikbaar op fulltime basis voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 3.000/3.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.