Gewenste positie: een veelzijdige senior digital designer rol met de focus op UI.
- Zich bezig houden met meerdere facetten binnen visual design;
- Focus op UI design, liefst aangevuld met wat branding, motion design en 3D design;
- Afwisseling van projecten;
- Aansturen / mentoren van junior / medior (visual) designers;
- Kan meedenken met een UX designer, maar ambieert geen UX rol en de research kant.
Gewenst bureau: digital agency met ruimte voor ontwikkeling. Niet te groot, niet te klein.
Persoon/eigenschappen: enthousiaste, leergierige persoonlijkheid, creatief, betrokken en loyaal. Nuchter en rustige persoonlijkheid, stressbestendig.
Ervaring: 6,5 jaar Digital Designer, waarvan de laatste 3,5 jaar bij een digital (e-commerce bureau). Voornamelijk UI design, maar ook branding, print, motion design en art direction.
- Op projecten altijd nauw samengewerkt met UX-Designers, Service Designers en andere Visual Designers / Art directors in een team;
- Design systems opzetten en onderhouden;
- Responsive web design;
- Platforms / tools;
- (Re)branding / brand refresh, plus bewaken en doorvoeren van branding;
- Illustraties.
Accounts: Patagonia, Etos, Etos Plus, Yakult, Robeco, BENU, Randstad, Cruyff, e.a.
Opleidingen: hbo Communication & Multimedia Design (CMD).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- MAC
- Figma
- Adobe (Photoshop, Illustrator, XD, After Effects, Indesign)
- Blender
Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.500,- / € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.