Kandidaat: DIGITAL (UI) DESIGNER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • E-commerce & Branding/design & Digital & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 21977)

Gewenste positie: een veelzijdige senior digital designer rol met de focus op UI.

  • Zich bezig houden met meerdere facetten binnen visual design;
  • Focus op UI design, liefst aangevuld met wat branding, motion design en 3D design;
  • Afwisseling van projecten;
  • Aansturen / mentoren van junior / medior (visual) designers;
  • Kan meedenken met een UX designer, maar ambieert geen UX rol en de research kant.

Gewenst bureau: digital agency met ruimte voor ontwikkeling. Niet te groot, niet te klein.

Persoon/eigenschappen: enthousiaste, leergierige persoonlijkheid, creatief, betrokken en loyaal. Nuchter en rustige persoonlijkheid, stressbestendig.

Ervaring: 6,5 jaar Digital Designer, waarvan de laatste 3,5 jaar bij een digital (e-commerce bureau). Voornamelijk UI design, maar ook branding, print, motion design en art direction.

  • Op projecten altijd nauw samengewerkt met UX-Designers, Service Designers en andere Visual Designers / Art directors in een team;
  • Design systems opzetten en onderhouden;
  • Responsive web design;
  • Platforms / tools;
  • (Re)branding / brand refresh, plus bewaken en doorvoeren van branding;
  • Illustraties.

Accounts: Patagonia, Etos, Etos Plus, Yakult, Robeco, BENU, Randstad, Cruyff, e.a.

Opleidingen: hbo Communication & Multimedia Design (CMD).

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Software kennis/ervaring:

  • MAC
  • Figma
  • Adobe (Photoshop, Illustrator, XD, After Effects, Indesign)
  • Blender

Dienstverband: beschikbaar voor 32 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.

Salarisindicatie: € 4.500,- / € 5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.