Kandidaat: DIGITAL CREATIVE DIRECTOR - CREATIEF TEAM

  • Man, 47 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Management
  • (Kandidaat ID: 21799)

Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand. Beschikbaar op fulltime basis.

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband, eventueel op freelance basis.

Gewenste positie: als Creative Director/Copy – solo of als Creatief Team (samen met een Art Director/Designer)

  • Verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau
  • Conceptontwikkeling
  • Presenteren
  • Leiding geven en inspireren creatieve afdeling
  • Samenwerken met andere creatieven, strategen en developers/externe partijen
  • Lid MT/pre: partnership

Profiel: zakelijke creatief; uitstekende sparringspartner voor opdrachtgevers; goede presentatie skills; open persoonlijkheid; no nonsens; communicatief en sociaal en uiteraard creatief, conceptueel sterk en strategisch inzicht.

20 jaar ervaring als Digital Creative Director bij digitale reclame-, digitale activatie- en arbeidsmarktcommunicatiebureaus:

  • Verantwoordelijk voor de creatieve output van het bureau
  • Conceptontwikkeling
  • Presenteren
  • Leiding geven en inspireren creatieve afdeling
  • Samenwerken met andere creatieven, strategen en developers/externe partijen
  • Lid MT/pre: partnership

Projecten:

  • BtL, Activatie campagnes, branding, commercials, print
  • Digital: actie- en corporate sites, apps, chatbots, social campagnes en content/video’s, innovatieve/interactieve brand installaties

Accounts: A-merken, o.a. in de telecom, ict, retail, zakelijke dienstverlening en finance branche.

Gewenst bureau/klantzijde: professioneel bureau of creatieve afdeling aan klantzijde. Focus op digital of een bureau dat digitale transformatie wil inzetten.

Awards: SpinAwards, Magneten, Webby Award en Dia.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.

Salarisindicatie: bruto p/maand, afhankelijk van functie/secundaire arbeidsvoorwaarden/partnership:
€ 6.000/7.000,- o.b.v 40 uur.