Kandidaat: CREATIVE

  • Vast
  • ROTTERDAM
  • Activatie & Branding/design & Digital & Tech & Advertising
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 21774)

Gewenste positie: een afwisselende rol als Creative (art):

  • Conceptontwikkeling, oplossen van creatieve vraagstukken en op een slimme manier inspelen op het gedrag van de doelgroep;
  • Presenteren van concepten;
  • Aansturen van stagiairs/junioren;
  • Creatie/Art direction.

Gewenst bureau/brand: klein tot middelgroot bureau. Affiniteit met activatie en purpose driven bureaus en merken die iets toe willen voegen aan de wereld.

Ervaring: 6 jaar als Creative bij diverse reclamebureaus en een digital bureau:

  • Vanaf briefing betrokken bij projecten;
  • Ontwikkelen van concepten en campagnes;
  • Direct contact met de klant;
  • Presenteren van concepten aan de klant;
  • Uitwerken van campagnes;
  • Begeleiden en opleiden van stagiairs;
  • Copywriting (short & long);
  • Art direction;
  • Projecten o.a. activaties, merkcampagnes, branding.

Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. cultuur, non profit, FMCG.

Opleidingen: Hyper Island Experience Design; Willem de Kooning Academy, Advertising; School of visual Arts, New York; Nimeto – Graphic Design.

Awards: Crossmedia Award Silver, Graphis New Talent Annual Gold, One Show Merrit award, Clio Awards Merrit Award.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Opzegtermijn: 1 maand.

Bereisbare regio: Zuid en Noord-Holland.

Salarisindicatie: € 3.800/4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.