Gewenste positie: een afwisselende rol als Creative (art):
- Conceptontwikkeling, oplossen van creatieve vraagstukken en op een slimme manier inspelen op het gedrag van de doelgroep;
- Presenteren van concepten;
- Aansturen van stagiairs/junioren;
- Creatie/Art direction.
Gewenst bureau/brand: klein tot middelgroot bureau. Affiniteit met activatie en purpose driven bureaus en merken die iets toe willen voegen aan de wereld.
Ervaring: 6 jaar als Creative bij diverse reclamebureaus en een digital bureau:
- Vanaf briefing betrokken bij projecten;
- Ontwikkelen van concepten en campagnes;
- Direct contact met de klant;
- Presenteren van concepten aan de klant;
- Uitwerken van campagnes;
- Begeleiden en opleiden van stagiairs;
- Copywriting (short & long);
- Art direction;
- Projecten o.a. activaties, merkcampagnes, branding.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. cultuur, non profit, FMCG.
Opleidingen: Hyper Island Experience Design; Willem de Kooning Academy, Advertising; School of visual Arts, New York; Nimeto – Graphic Design.
Awards: Crossmedia Award Silver, Graphis New Talent Annual Gold, One Show Merrit award, Clio Awards Merrit Award.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Zuid en Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 3.800/4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.