Kandidaat: ACCOUNT-PROJECTMANAGER

  • Man
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 21636)

Bereisbare regio: Amsterdam e.o., Utrecht.
Op korte termijn beschikbaar op fulltime basis.

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband.

Gewenste positie: een brede/verantwoordelijk, afwisselende positie als Account-/Projectmanager:

  • Klantcontact, relatiebeheer, upselling, inhoudelijk adviseren opdrachtgevers, meedenken met creatie over de juiste campagne om het merk te laden en te laten aansluiten bij de doelgroep (OF samen met de klant bouwen aan het merk)
  • Briefen van intern projectteam en creatie, creatieven en externe partijen
  • Opstellen en bewaken van budgetten, deadlines en planningen
  • Benutten van strategische en creatieve inzichten in marketingactiviteiten gedurende lopende projecten, de wens om zich hier ook verder in te ontwikkelen

Profiel: ambitieus; analytisch; besluitvaardig; communicatief sterk; gestructureerd; planmatig; proactief; strategisch; resultaatgericht; zelfstandig.

2,5 jaar ervaring als Account Executive bij een pr/sportmarketingbureau:

  • Accountmanagement: opstellen offertes, onderhandelen, scheppen van realistische klantverwachtingen, meedenken/adviseren over projecten/creatie
  • Projectmanagement: Opstellen en bewaken van budgetten, deadlines en planningen
  • Sponsoring, zowel huidige als nieuwe sponsoren betrokken bij sponsorobjecten om van daaruit de doelgroep te bereiken en activeren
  • Strategische vraagstukken voor klanten opgepakt om nieuwe inzichten, campagnes en activiteiten te laden vanuit het merk
  • Operatie geleid van verschillende events en activaties
  • Zowel mediateams aangestuurd als websites, apps of mailings opgezet, gecontroleerd en bijgehouden
  • Betrokken bij new business
  • New business concepten ontwikkelen
  • Briefen van in- en externe personen en partijen, o.a. op het gebied van creatie, ontwikkeling communicatiemiddelen en media
  • Aansturen externe bureaus/partijen
  • Gewerkt voor zowel B2C als B2B merken, op lokale, nationale en internationale projecten

Projecten: events, actiemarketing, app, content, (e)mailings,

Gewenst bureau: reclame/activatiebureaus met een focus op nationale campagnes of activaties. Sport is een pré (geen must).

Opleidingen: Commerciële Economie, Sportmarketing.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.

Salarisindicatie: bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden:
€ 2.500,- o.b.v 40 uur.