Kandidaat: JUNIOR CREATIVE - COPYWRITER

  • Man, 24 jaar
  • Vast
  • ROTTERDAM
  • Junior
  • (Kandidaat ID: 21344)

Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand. Beschikbaar op fulltime basis, voorkeur voor 32 uur per week.

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband, eventueel op freelance basis.

Gewenste positie: een positie als creatief team, bedenken van concepten/ideeën en slimme future proof oplossingen met een strategisch inslag (niet alleen campagnes):

  • Onderzoek, insights verwerven over de doelgroep/ merk/belevingswereld
  • Strategische creatieve oplossingen/concepten/ideeën ontwikkelen
  • Copywriting: short, digital en social, presentaties, scripts, manifesten, storytelling etc.
  • Pre: projecten met maatschappelijke/culturele relevantie, ideeën waar mensen iets aan hebben/beter van worden

Profiel: breed geïnteresseerd; creatief, strategisch, nieuwsgierig, open minded. Affiniteit met sustainability, muziek en cultuur.

Ruim een jaar ervaring als Creative bij reclamebureaus:

  • Concept ontwikkeling
  • Creative strategy
  • Copywriting
  • Service Design/Design Thinking

Gewenst bureau: geïntegreerd/middelenvrij met een digital/innovatieve focus. Pre: maatschappelijke betrokkenheid, tijdsgeest reflecterend in het werk, van service-oplossingen t/m campagnes, platforms, kick-start t/m app, product-/servicedesign. Cultuur: samenwerken met andere creatieven/disciplines, klankborden/brainstormen om zodoende het beste uit jezelf te kunnen halen. Ontwikkelingsmogelijkheden.

Diverse creatieve nominaties.

Opleidingen: Willem de Kooning Academie; Media vormgeving.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.

ICT kennis/ervaring: Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, Premiere Pro).

Salarisindicatie: bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden:
€ 2.500,- o.b.v 40 uur.