Gewenste positie: een afwisselende rol als designer, een combinatie van campagnes, brand design en digital design:
- Concepten bedenken en (visueel) uitwerken, campagnes ontwikkelen;
- Tot in de puntjes uitwerken van deliverables die hieruit ontstaan;
- Zich verder ontwikkelen in brand design (huisstijlen), information design en UX/UI design;
- Maken van presentaties/pitches;
- Werk presenteren aan klanten, contact onderhouden;
- Brainstormen;
- Aansturen van stagiairs/junioren.
Gewenst bureau/brand: creatief reclame-/ontwerpbureau waar ze aan purpose driven projecten kan werken die een positieve impact maken op de wereld. Plek waar veel aandacht en ruimte is voor creativiteit. Ruimte voor persoonlijke groei/ontwikkeling.
Persoon/eigenschappen: creatief, oog voor detail, enthousiast, hulpvaardig, empathisch, teamplayer, leergierig, betrouwbaar en secuur.
Ervaring: 8 jaar, o.a. als Visual Designer bij een digital/social bureau:
- Neerzetten van beeldconcepten en campagnestijlen;
- Uitwerken van concepten;
- Advertenties opmaken;
- Video’s ontwikkelen (storyboarding, video editing en animatie);
- Presentaties maken en geven;
- Stagiaires begeleiden;
- Ontwikkelen van huisstijlen en logo’s, rebranding;
- Graphic design;
- Illustreren.
- Digital design, meedenken over customer journeys, ontwerpen van interfaces van websites, apps en dashboards, interaction design
Opleidingen: Communication & Multimedia Design.
Cursussen: Effectief omgaan met stress en werkdruk, Fondsenwervende copy, Communicatievaardigheden, Interactiestijlen (DISC).
Awards: SAN Accent, Effie.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Software kennis/ervaring:
- Illustrator
- After Effects
- Photoshop
- Premiere Pro
- InDesign
- Adobe XD
- Microsoft Office
- Keynote
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: 1 maand.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 4.000/4.200,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.