Kandidaat: SOCIAL MEDIA-CONTENT - DIGITAL MARKETING COORDINATOR

  • Vrouw, 29 jaar
  • Freelance
  • Amsterdam
  • Content & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 20830)

Gewenst project: een combinatie van social media management, content creatie en marketing taken:

  • Schrijven van copy in de juiste tone of voice; short copy, social posts, blogs, artikelen, nieuwsbrieven;
  • Social media en community management;
  • Verzorgen van mailings /e-mailcampagnes (MailChimp);
  • Content productie, verzorgen van juiste visuals/beelden passend bij de content;
  • Coördinatie van social advertising en online marketing;
  • Analyseren van gegevens uit Google Analytics en verzorgen van rapportages;
  • Optimaliseren van CRM systemen;
  • Coördineren van marketingcommunicatie activiteiten;
  • Websites optimaliseren, het schrijven van SEO teksten en zorgen voor betere vindbaarheid in Google.

Persoon/eigenschappen: merkdenker met een goed gevoel voor tekst en visuals, passie voor communicatie; taalkundig sterk; analytisch.

Ervaring: 4 jaar als Social Media Manager:

  • Content creatie voor social media en website;
  • Beheren van social media kanalen;
  • Schrijven van nieuwsbrieven;
  • Verzorgen en versturen van mailings;
  • Optimaliseren van website;
  • Verzorgen van rapportages (Google Analytics);
  • Digital marketing, google adwords, SEO etc.

Opleidingen: Master Communicatie- en Informatiewetenschap, Bachelor Bedrijfscommunicatie.
Cursussen: Google Analytics.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring:

  • MAC/Windows
  • Adobe (Indesign, Photoshop)
  • HTML, CSS
  • Microsoft Office

Dienstverband: fulltime beschikbaar op freelance/interim basis.

Bereisbare regio: Amsterdam.

Tariefindicatie: € 45,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.