Gewenste positie: een brede, verantwoordelijke rol als Creative Director:
- Managen en inspireren van het creatieve team;
- Klantvragen vertalen naar concepten waar de doelgroep echt wat aan heeft;
- Tastbare intelligente concepten ontwikkelen die onderdeel worden van de cultuur;
- Ontwikkelen van concepten, creatieve kaders neerzetten;
- Presenteren, pitchen en enthousiasmeren;
- Samenwerken met strategen en andere creatives.
Gewenst bureau/brand: content, social of digital first reclamebureau. Groeiend bedrijf.
Persoon/eigenschappen: communicatief, strategisch, ambitieus, commercieel, creatief, innovatie, spontaan, eerlijk, positief.
Ervaring: 10 jaar ervaring als Creative bij content- en reclamebureaus, waarvan de laatste 2,5 jaar als Creative Director:
- Aansturen van creatie en designers, reviewen van het werk;
- Bedenken van concepten en bewaken van kwaliteit;
- Neerzetten en opbouwen van nieuwe propositie van het bureau;
- Lid van het MT;
- Pitchen en presenteren van ideeën aan klanten;
- Ontwikkelen van (video/content/social) concepten, traditionele reclame (off- en online);
- Projecten o.a. social, branded content/video formats, commercials, platforms;
- Creative direction op set, producties begeleiden.
Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, telecom, verzekeringen, kansspel.
Awards: Cannes Lions, DeReclamebureau 50.
Opleidingen: Communicatie en Multimedia Design, minor Ondernemerschap.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en schrift.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: In overleg op korte termijn beschikbaar.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 6.000 – 6.500,- bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.