Kandidaat: SENIOR CREATIVE - CREATIVE DIRECTOR

  • Vast
  • DEN BOSCH
  • Content & Digital & Advertising & Media & Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 19854)

Gewenste positie: een rol als Senior Creative - Creative Director met ruimte om te ondernemen, ontdekken en proberen:

  • Betrokken bij de inhoud op projecten als lead creative en creatie strateeg;
  • Managen/aanvoeren van een team, collega’s helpen groeien;
  • Creative content/formats, multimediale campagnes projecten/web series ontwikkelen en verbinden met merken of verteld vanuit een merk;
  • Partijen (intern/extern) briefen en reviewen;
  • Naast creatie ook betrokken/ondersteunen bij productie en executie;
  • Meedenken op het gebied van (creatieve) strategie;
  • Samenwerken en brug slaan tussen creatie, strategie en andere expertises (regisseurs, designers etc.).

Gewenst bureau/branche: dynamische creatieve omgeving met open minded mensen en cultuur; digital/content/social bureau; klein/middelgroot bureau dat opvallend werk maakt; duidelijke visie; korte lijnen; platte hiërarchie; flexibel (naast je primaire werkzaamheden ook proactief groeien met andere werkzaamheden); doorgroeimogelijkheden; ruimte voor persoonlijke groei zowel zakelijk als privé.

Persoon/eigenschappenhybride creatief; conceptmatig en strategisch; open en sociaal;
gevoelsmens; commercieel inzicht; rustig; brede media en advertising
ervaring/middelenvrije denker; sympathiek; gunfactor; klantgericht; teamplayer.

line-height:normal\">

Ervaring: 4 jaar Senior Creative/ Content Director bij social, creative en media bureaus en 7 jaar als als Senior Creative Content / Strategist bij creatieve hub van een mediabureau en bij een content/format bureau:

  • Aanvoerder van het team (2 FTE) op inhoud en business;
  • Eindverantwoordelijk voor creatieve content label van bureau;
  • Verantwoordelijk voor alle strategische en creatieve output;
  • Ontwikkelen van creatieve concepten (branded content/brede advertising projecten);
  • Bewaking concept en betrokken bij de executie (studio en op locatie);
  • Door ruime media-ervaring creatief en commercieel linken van merken aan campagnes, formats en series;
  • Brand partnerships;
  • Influencer marketing projecten;
  • Pitches;
  • Briefing intern en extern;
  • Productie;
  • Lid MT

Concepten: social strategieën, branded content, formats tv/webseries, commercials.

Awards: Cannes Young Lions winner en YouTube Works Award met PlayStation

Opleidingen: hbo Marketing & Communicatie en SRM MARCOM A.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.

Bereisbare regio: Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur (4 om 5)  voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 5.000,-/ € 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.