Gewenste positie: een functie als Influencer Campaign Manager:
- Begeleiden van projecten van A-Z;
- Verantwoordelijk voor begrotingen en planningen;
- Contact met klanten, eventueel geven van advies;
- Samenwerken met creatie en nav briefing klant zelf ook invulling geven aan campagnes, zowel online als offline
Gewenst bureau/branche: creatief; korte communicatie lijnen; jong; informeel.
Persoon/eigenschappen: communicatief, groot netwerk, creatief, loyaal, gedreven, geen 9 tot 5 mentaliteit, representatief, pro-actief.
Totaal 5 jaar ervaring als Influencer Campaign Manager:
- Het bedenken en uitvoeren van influencer campagnes het onderhouden van het contact met klanten en deze voorzien van advies;
- Verantwoordelijk voor de begroting en planning van diverse (influencer) projecten;
- Het briefen van influencers op gebied van content en planning;
- Het opmaken van eind rapportages per campagne.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring: Word; Excel; PowerPoint; Photoshop; InDesign.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.