Kandidaat: INFLUENCER CAMPAIGN MANAGER

  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Content & Advertising & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 19757)

Gewenste positie: een functie als  Influencer Campaign Manager:

  • Begeleiden van projecten van A-Z;
  • Verantwoordelijk voor begrotingen en planningen;
  • Contact met klanten, eventueel geven van advies;
  • Samenwerken met creatie en nav briefing klant zelf ook invulling geven aan campagnes, zowel online als offline

Gewenst bureau/branche: creatief; korte communicatie lijnen; jong; informeel.

Persoon/eigenschappen: communicatief, groot netwerk, creatief, loyaal, gedreven, geen 9 tot 5 mentaliteit, representatief, pro-actief.

Totaal 5 jaar ervaring als Influencer Campaign Manager:

  • Het bedenken en uitvoeren van influencer campagnes het onderhouden van het contact met klanten en deze voorzien van advies;
  • Verantwoordelijk voor de begroting en planning van diverse (influencer) projecten;
  • Het briefen van influencers op gebied van content en planning;
  • Het opmaken van eind rapportages per campagne.

Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis/ervaring: Word; Excel; PowerPoint; Photoshop; InDesign.

Opzegtermijn: 1 maand.

Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.

Salarisindicatie: € 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.