Kandidaat: CREATIVE - ART DIRECTOR

  • Vast
  • ROTTERDAM
  • Digital & Advertising & Social
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 19734)

Gewenste positie: een inhoudelijke rol als Creative / Art Director:

  • Ontwikkelen van campagnes en concepten die impact maken en het merk versterken;
  • Designen en visualiseren van de campagnes;
  • Art direction, bijwonen van shoots en hier sturing aan geven, aansturen externe partijen, editen, fotografie etc.;
  • Creatief meebouwen aan het imago van een merk of een product;
  • Strategische onderbouwing van ideeën en vertaling naar de klant;
  • Zich verder ontwikkelen mbt strategie.

Gewenst bureau: ATL/strategisch geïntegreerd bureau, themacampagnes, activaties en merkbeleving.

Persoon/eigenschappen: conceptuele denker, visueel, oog voor detail, collegiaal, harde werker, eerlijk, overtuigend, leergierig, veelzijdig.

Ervaring: 7 jaar als Creative/Art Director bij thema/digital reclamebureaus zowel nationaal als internationaal:

  • Van A-Z creëren van (online) reclamecampagnes, merkbelevingen en social content;
  • Creatie van Direct Marketing en PR reclame-uitingen;
  • Aansturen en inspireren studio, designers en editors.

Accounts: A-merken, branches in o.a. automotive, charity, food, verzekeringen en finance, telecom etc.

Opleidingen: Willem de Kooning – advertising (hbo), Mediavormgeving (mbo).

Awards: o.a. meerdere Jonge Honden pitch-awards (2x 1e plaats) .

Talenkennis: Nederlands (moedertaal) en Engels (goed) in woord en geschrift.

ICT kennis:

  • Microsoft Office, Keynote
  • Adobe Master Collection (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere).

Bereisbare regio: Zuid-Holland, Amsterdam.

Opzegtermijn: 1 maand.

Dienstverband: fulltime beschikbaar (bij voorkeur voor 36 uur p/week) voor een vast dienstverband

Salarisindicatie: € 3.300 o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.