Gewenste positie: een inhoudelijke rol als Creative / Art Director:
- Ontwikkelen van campagnes en concepten die impact maken en het merk versterken;
- Designen en visualiseren van de campagnes;
- Art direction, bijwonen van shoots en hier sturing aan geven, aansturen externe partijen, editen, fotografie etc.;
- Creatief meebouwen aan het imago van een merk of een product;
- Strategische onderbouwing van ideeën en vertaling naar de klant;
- Zich verder ontwikkelen mbt strategie.
Gewenst bureau: ATL/strategisch geïntegreerd bureau, themacampagnes, activaties en merkbeleving.
Persoon/eigenschappen: conceptuele denker, visueel, oog voor detail, collegiaal, harde werker, eerlijk, overtuigend, leergierig, veelzijdig.
Ervaring: 7 jaar als Creative/Art Director bij thema/digital reclamebureaus zowel nationaal als internationaal:
- Van A-Z creëren van (online) reclamecampagnes, merkbelevingen en social content;
- Creatie van Direct Marketing en PR reclame-uitingen;
- Aansturen en inspireren studio, designers en editors.
Accounts: A-merken, branches in o.a. automotive, charity, food, verzekeringen en finance, telecom etc.
Opleidingen: Willem de Kooning – advertising (hbo), Mediavormgeving (mbo).
Awards: o.a. meerdere Jonge Honden pitch-awards (2x 1e plaats) .
Talenkennis: Nederlands (moedertaal) en Engels (goed) in woord en geschrift.
ICT kennis:
- Microsoft Office, Keynote
- Adobe Master Collection (Photoshop, Illustrator, InDesign, After Effects, Premiere).
Bereisbare regio: Zuid-Holland, Amsterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar (bij voorkeur voor 36 uur p/week) voor een vast dienstverband
Salarisindicatie: € 3.300 o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.