Gewenste positie: een rol als Creative/Art Director waar hij allround creatief werk kan maken:
- Conceptontwikkeling;
- Betrokken van briefing tot uitwerking;
- Presenteren van concepten;
- Samenwerken met een goede Creative Director / sparringpartner die hem uitdaagt om samen het werk nog beter te maken.
Gewenst bureau: middelgroot tot groot bureau waar hij creatief werk kan maken.
Persoon/eigenschappen: creatief, veel social en content kennis, communicatief, teamplayer.
Ervaring: 10 jaar als Creative / Art Director bij thema, social, digital, activatie en PR bureaus:
- Concepten bedenken;
- Debrief schrijven;
- (Creatieve) strategie uitschrijven;
- Art directionele stijl toepassen;
- Concepten presenteren;
- Regisseurs/productie/designer/editors briefen.
Accounts: o.a. sport, retail, FMCG, finance.
Opleidingen: Hallo Academy & Mediacollega Amsterdam.
Awards: 2x Beste Social Awards – Beste Merk (Netflix) en 1x Grand Prix Marketing Award – Best Timeline Content (Stabilo).
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (vloeiend) in woord en geschrift.
Software kennis:
- MAC/Windows;
- Adobe pakket;
- Presentaties: Google Slides, Keynote, PowerPoint.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: n.v.t.
Bereisbare regio: Noord-Holland.
Salarisindicatie: € 4.800/5.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.