Gewenste positie: een rol als senior Creative waar ze werkt aan 360 graden campagnes:
- Ontwikkelen van concepten voor campagnes;
- Pitchen, presenteren van big idea;
- Junioren aansturen/begeleiden;
- Bij voorkeur doorgroeimogelijkheden naar een lead rol.
Gewenst bureau/brand: creatief bureau, bij voorkeur middelgroot. Informele, hechte cultuur. Bij voorkeur combinatie van commerciële en maatschappelijke accounts. Staat eventueel ook open voor klantzijde.
Persoon/eigenschappen: creatief, ambitieus, oplossingsgericht, aanpakkersmentaliteit, loyaal, kritisch (legt de lat hoog), stressbestendig, optimistisch, teamplayer.
Ervaring: ruim 7 jaar als Creative bij een digital/content agency en video/productiebureau, daarvoor ervaring in de PR:
- Conceptontwikkeling voor o.a. (branded) content, video, social, formats, commercials, PR en influencer marketing campagnes;
- Art direction, visuele stijl bepalen, regisseren;
- Copywriting;
- Schrijven van scripts;
- Presenteren van concepten;
- Betrokken bij de edit.
Accounts: B2B, B2C / A-merken, branches o.a. FMCG, retail, travel/hospitality.
Opleidingen: Communicatiewetenschap (wo) en Master Corporate Communication.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.
Dienstverband: beschikbaar voor 36 uur p/week voor een vast dienstverband.
Opzegtermijn: beschikbaar vanaf maart 2025.
Bereisbare regio: Amsterdam.
Salarisindicatie: € 5.200 - 5.500,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.