Kandidaat: PROJECT - ACCOUNTMANAGER (DIGITAL - SOCIAL)

  • Vrouw, 29 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Video & Digital & Advertising
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 19011)

Bereisbare regio: Amsterdam, Haarlem, Utrecht
Beschikbaar op fulltime basis (bij voorkeur 36 uur)

Soort dienstverband: voor een vast dienstverband.

Gewenste positie: een coördinerende, verantwoordelijke rol als Accountmanager met daarnaast ook ruimte voor de uitvoering:

  • Contact met klant (contact zoeken, campagne opzetten, evalueren)
  • Projecten begeleiden van A tot Z
  • Contact onderhouden en relatie opbouwen met opdrachtgevers
  • Brainstormsessies begeleiden
  • Briefing aan team (bijv. creatie)
  • Strategische mindset

Profiel: regelaar, planner, energiek, spontaan, loyaal, betrokken, sterke communicatieve en sociale vaardigheden, socializer, teamplayer, harde werker, duizendpoot, creatief, resultaatgericht, kan goed overzicht bewaren, gestructureerd, professioneel, leidinggevende capaciteiten, leergierig, aanpakker, pro-actief

4 jaar ervaring als Project Manager en als Account Executive bij diverse bureaus met specialisme op het gebied van PR, Storytelling, (creative) content, marketing- en activaties:

  • Uitbouwen en verdiepen relatie met de klant
  • Van A-Z verantwoordelijk voor de uitvoering van projecten
  • Opstellen en bewaken van de planning en budget van projecten
  • Dagelijks contact met opdrachtgevers en de klant en die voorzien van updates en adviezen
  • Creatieve input leveren tijdens brainstormsessies
  • Ontwikkelen van diverse communicatie-uitingen (advertenties, online/offline, flyers/posters, (online) banner, video’s, foto’s, commercials, persbericht, huisstijl, (online) quiz, evenementendrukwerk & social media)
  • Actuele kennis van social platformen en specificaties voor optimale resultaten
  • Brjefing (creatief) team
  • Opstellen van (de)briefings
  • Signaleren van trends en ontwikkelingen in de markt
  • Events coördineren
  • Consultancy
  • PR en influencermarketing
  • Begeleiden videoproducties
  • Schrijven van persberichten

Gewenst bureau/omgeving: een middelgroot/groot (digitaal) bureau met grote accounts

Opleidingen: hbo Media, Informatie & Communicatie

Talenkennis: Nederlands en Engels (vloeiend), Duits (matig) in woord en schrift

ICT kennis/ervaring: Adobe InDesign, Illustrator en Photoshop, Prezi, MS Office, Wordpress, SEO, SEA, Google

Salarisindicatie: € 3.200,- / € 3.400,- bruto p/maand o.b.v 40 uur, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden