Kandidaat: PROJECTMANAGER

  • Freelance & Vast
  • AMSTERDAM
  • Klantzijde/brands & Social
  • Medior
  • (Kandidaat ID: 18371)

Gewenste positie: een rol als Projectmanager in een creatieve omgeving waar ze orde aan kan brengen in de (creatieve) chaos:

  • Aanspreekpunt voor het team: overzicht en structuur bieden zodat zij zich kunnen focussen op hun (creatieve) expertise
  • Schakel tussen het team en de klant: goed luisteren en doorvragen om de wens van de klant helder te krijgen en deze te vertalen naar duidelijke briefings.

Gewenst bureau/brand: middelgroot creatief bureau waar een gemoedelijke, informele werksfeer heerst, waar hard gewerkt wordt en iedereen voor elkaar klaarstaat. Staat ook open voor klantzijde (affiniteit met(vegetarisch) koken of eten, hiken, (winter)sport, planten en interieur).

Persoon/eigenschappen: gestructureerd, stressbestendig, oplossingsgericht, sensitief, zorgzaam, behulpzaam, empathisch, positief, communicatief.

Ervaring: 8 jaar ervaring als Social Media Manager/Specialist, o.a. bij een social bureau en aan klantzijde en laatste half jaar als Projectmanager bij een social bureau:

  • Dagelijks contact op always-on klant om zaken af te stemmen
  • Klant up to date houden van de concepten, planning en de stand van zaken
  • Ondersteunen van het team, consistentie en houvast bieden
  • Aanspreekpunt voor stakeholders van andere teams en afdelingen
  • Betrokken bij het pitchen aan nieuwe klanten en deze bij winst gestroomlijnd onboarden
  • Overzien en begeleiden van short-form video proces; van concepten presenteren aan de klant tot het rapporteren van de resultaten
  • Verantwoordelijk voor het aannemen, inwerken en begeleiden van Junior Social Media Managers en Community Managers
  • Op- en uitbouwen van TikTok kanalen (o.a. van 10K naar 100K volgers)
  • Eindverantwoordelijk voor het creëren, coördineren, posten en modereren van content voor social media
  • Produceren van fotografie assets en ontwikkelen van een nieuwe visuele identiteit op social media
  • Analyseren en evalueren van campagnes m.b.v. Google Analytics, Facebook Business Manager en Later
  • Rapportage structuur en dashboards opgezet
  • Schrijven van content voor op de website

Accounts: B2C / A-merken, branches o.a. retail, FMCG, travel.

Opleidingen: Master Marketing, wo Psychologie.
Cursussen: Upstarter, Content Creation

Talenkennis: Nederlands (vloeiend) en Engels (goed) in woord en geschrift.

Dienstverband: beschikbaar voor 32 tot 40 uur p/week voor een vast dienstverband en op freelance/interim basis.

Opzegtermijn: 4 weken.

Bereisbare regio: Noord-Holland, Utrecht.

Salarisindicatie: € 3.800 – € 4.000,- o.b.v. 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Tariefindicatie: € 90,- per uur (incl. onze marge), afhankelijk van de opdracht en de duur van het project.