Kandidaat: (DIGITAL) STRATEEG

  • Man, 34 jaar
  • Vast
  • AMSTERDAM
  • Digital & Advertising & Media
  • Senior
  • (Kandidaat ID: 18135)

Bereisbare regio: Amsterdam, eventueel Utrecht/Rotterdam.
Opzegtermijn: 1 maand.
Beschikbaar op fulltime basis.

Gewenste positie: een brede positie als (Digitaal) Strateeg:

  • Samenwerken met de klant in plaats van voor de klant, brainstorms, co-creatie, direct contact met klant
  • Een campagne/merk- en media strategie ontwikkelen die aan alle kanten klopt, meetbaar is en die prikkelt en effectief is
  • Samenwerken met account/ creatie / spilfunctie
  • Samenwerken met andere strategen en zich nog verder ontwikkelen m.b.t. strategie

Persoon/eigenschappen: strategisch sterk; analytisch; resultaat- en kwaliteitsgericht; leergierig; teamplayer; probleemoplossend; klantgericht; geduldig en rustig; kritisch; bewaart het overzicht en stelt de juiste prioriteiten.

Ervaring: 6 jaar als Digitaal Strateeg bij verschillende reclamebureau’s van online tot traditioneel:

  • Ontwikkelen/bedenken van de campagne-, merk- en mediastrategie
  • Insigths vertalen naar ontwikkelen van de campagnestrategieën en deze optimaliseren
  • Bedenken concepten
  • Doorvertalen van campagnestrategie naar social strategie en deze vervolgens inzetten en analyseren, bijsturen
  • Spilfunctie intern
  • Analyseren campagnes, adviseren/sparringpartner van de opdrachtgever
  • Ontwikkelen internationale social strategie, klant adviseren en meenemen tijdens het proces, adviseren over online en offline media inzet
  • Het opzetten en het uitwerken van customer journeys
  • Klant en bureau helpen met digitale transformatie

Accounts: A-merken, oa. in de automotive, retail, persoonlijke verzorging, zakelijke dienstverlening, sportbrand, zowel nationaal als internationele opdrachtgevers.

Gewenst bureau/brand:
- Bureauzijde: fullservice 360 graden reclamebureau met commerciële klanten, waar strategie een belangrijke rol speelt.
- Klantzijde: Merk met een duidelijke ambitie en ruimte om het verschil te maken in de markt.

Awards/nominaties: diverse SpinAwards (goud); Lovie Award (goud); Esprix (brons).

Opleidingen: hbo Marketing, Bachelor’s degree Communicatie.

Talenkennis: Nederlands en Engels vloeiend en in woord en geschrift.

Salarisindicatie: € 4.500/ € 5.000,- o.b.v 40 uur bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden.