Gewenste positie: een lead creative of studiomanager rol, waarbij de focus ligt op coaching en creatie:
- Aansturen en begeleiden van een creatief team waarbij hij zelf ook voldoende uitvoerend betrokken is;
- Aanspreekpunt en verantwoordelijke voor designafdeling;
- All-round design werkzaamheden, zowel creatie van off- als online content;
- Uitwerken van concepten (inhoudelijk bezig zijn met de content ontwikkeling);
- Invloed uitoefenen op branding en positionering.
Gewenst bureau/brand: creatief, professioneel, (middel)groot, ruimte voor persoonlijke groei en voldoende doorgroeimogelijkheden.
Profiel: communicatief, creatief, commercieel, toegankelijk, collegiaal, klantgericht, zelfstandig.
Ervaring: > 10 jaar ervaring als SGrafisch Vormgever. De laatste 3 jaar werkzaam als studio manager bij een reclamebureau:
- Verantwoordelijk voor de visuele output van team designers (10 man);
- Waarborging kwalitatieve output en persoonlijke ontwikkeling team;
- Ruime ervaring in het ontwikkelen van campagnes, keyvisuals en POS middelen;
- Ervaring met motion graphic design en video design;
- Opstellen en bewaken begrotingen;
- Sturen op uren die gemaakt worden op projecten.
Accounts: A-merken, branches, overheid, groot MKB.
Opleidingen: mbo Grafisch Vormgever.
Talenkennis: Nederlands (vloeiend), Engels (goed) en in woord en geschrift.
ICT kennis/ervaring:
Adobe (Indesign, Photoshop, Illustrator, After Effects, Premiere, Animate, XD).
WordPress; MailChimp. MS office, keynote.
Bereisbare regio: Midden Nederland, Noord Holland.
Opzegtermijn: 1 maand.
Dienstverband: fulltime beschikbaar voor een vast dienstverband.
Salarisindicatie: bruto p/maand, afhankelijk van secundaire arbeidsvoorwaarden: € 4.000/4.500,- o.b.v 40 uur.